Hundepsyk Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Dette er Frøya, min Chinese Crested Powder Puff! Hun er feilpelsa, med for lite underull, så hun er ikke noe utstillingshund, men det hadde jeg ikke lyst på heller Hun er lille feilpelsen min, og "bestemor si lille Tufsa!" Bildespam! 6 uker hos oppdretter 7 eller 8 uker, husker ikke 9 uker 10 uker og endelig hjemme hos meg! 11 uker 11 uker nærbilde 12 uker og passe selvsikker! 12 uker og i Biabed'en sin med alle sakene sine! Flere bilder og oppdateringer kommer etterhvert som hun vokser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Feilpelset eller ikke.Hun er nydelig,og ser ut som ei frekk og artig lita frøken Og underullen kan vel komme mer med alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Har sett en sånn før. Den var voksen, og ligna faktisk en hel del på en litt høybeint papillon. Det er vel strengt tatt det som er skillet også - den korrekte powderpuffen har lang pels over det hele, disse har kort pels i ansikt og på forsiden av beina, akkurat som en papillon? Edit: Glemte jo helt å si at det var en veldig fin hund! Spesielt det bildet der hun ser litt søvnig ut var jo helt ubetalelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Søt hun var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 31. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Feilpelset eller ikke.Hun er nydelig,og ser ut som ei frekk og artig lita frøken Og underullen kan vel komme mer med alderen? Mnja, mnjo, underullen kan vel komme etterhvert, teoretisk sett Meeeen jeg har mine tvil, hun er nesten naken på beina (som gjør det ekstra artig å være ute i 15 minus!), eneste stedet hvor jeg ser det kommer mer underull er halsen og nakken/hodet. Kanskje hun kommer til å ligne på en løve Det blir spennende å se! Uansett er hun verdens fineste i mine øyne! Har sett en sånn før. Den var voksen, og ligna faktisk en hel del på en litt høybeint papillon. Det er vel strengt tatt det som er skillet også - den korrekte powderpuffen har lang pels over det hele, disse har kort pels i ansikt og på forsiden av beina, akkurat som en papillon? Edit: Glemte jo helt å si at det var en veldig fin hund! Spesielt det bildet der hun ser litt søvnig ut var jo helt ubetalelig! Takk takk, nå er det en stund siden jeg så en papillon, men det er forskjell på de to rasene ja, selv om min hund er feilpelsa Papillon er mye mindre enn Chinese Crested, pluss at de har kortere snute, mener jeg.. Jeg barberer forøvrig snuten til Frøya, ellers blir hun seende ut som en terrier Skal prøve å få tatt flere bilder senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Jeg barberer forøvrig snuten til Frøya, ellers blir hun seende ut som en terrier Da er det en annen type "feilpels" enn jeg har sett! Fin er hun, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 For en søt liten dame! Har du kanskje bilde av en feilpelset voksen? nysgjerrig jeg skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 31. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 For en søt liten dame! Har du kanskje bilde av en feilpelset voksen? nysgjerrig jeg skjønner du Nei, jeg har ikke et som er mitt, kan du si Kan jo si at hun har nesten ikke pels på magen/brystet og på labbene/beina. Pelsen der er hvit, men når hun ligger på rygg er hun mer eller mindre rosa fordi pelsen er så tynn. På ryggen/sidene har hun passe mengde pels (det skal være mye), mens nakken/under ørene begynner hun å få normal mengde pels, tror jeg. Det kommer bilder etterhvert som hun vokser til, så da får du se hvordan hun ikke skal se ut iflg standarden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianneh Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 vakker hund! vi har selv en blandings hun som vi synes er verdens flotteste å han er mer enn bra nokk for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Å hun var jo nyydelige gleder meg virkelig til flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 1. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Svisj! Lille frøken Hengeøre! Nesetunge! Nei, jeg vet ikke hvorfor det øret henger akkurat når jeg skal ta bilder Til vanlig står det, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Hun er sinnsyk søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Mnja, mnjo, underullen kan vel komme etterhvert, teoretisk sett Meeeen jeg har mine tvil, hun er nesten naken på beina (som gjør det ekstra artig å være ute i 15 minus!), eneste stedet hvor jeg ser det kommer mer underull er halsen og nakken/hodet. Kanskje hun kommer til å ligne på en løve Det blir spennende å se! Uansett er hun verdens fineste i mine øyne! Takk takk, nå er det en stund siden jeg så en papillon, men det er forskjell på de to rasene ja, selv om min hund er feilpelsa Papillon er mye mindre enn Chinese Crested, pluss at de har kortere snute, mener jeg.. Jeg barberer forøvrig snuten til Frøya, ellers blir hun seende ut som en terrier Skal prøve å få tatt flere bilder senere i dag Mye og mye mindre du I rasestandaren for chinese crested står det tisper fra 23 - 30 og for papillon står det ca 28 som de fleste er. Papilloner er generelt kraftigere synes jeg + kortere snute som du sier Kjempesøt hund du har, blir morro å se hvordan hun ser ut når hun blir voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 1. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Mye og mye mindre du I rasestandaren for chinese crested står det tisper fra 23 - 30 og for papillon står det ca 28 som de fleste er. Papilloner er generelt kraftigere synes jeg + kortere snute som du sier Kjempesøt hund du har, blir morro å se hvordan hun ser ut når hun blir voksen! De papillonene jeg har truffet er ihvertfall bittesmå Omtrent på den størrelsen Frøya er nå, og hun blir større! Kanskje jeg bare har vært uheldig og truffet småttiser Ja, hun begynner å få lyse hår på ryggen midt i det sorte, så hun blir nok grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 å fy så utrolig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 14 uker har hun blitt! Vi skulle prøve og ha henne til å sove på samme rom som mine foreldre i helga, men hun pep/hylte og sov om hverandre i en og en halv time før vi gav opp og jeg tok henne inn til meg Lover jo bra for påska, da skal hun være hos mine foreldre, mens jeg drar bort i 5 dager! Syns hun begynner å se litt voksen ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Søøøte lille Frøya Hun var en glad i dag da det bare var noen få minusgrader ute.. mvh Marita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Søøøte lille Frøya Hun var en glad i dag da det bare var noen få minusgrader ute.. mvh Marita Ja, det var mye bedre i dag, selv om de store hundene var der så var det ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 28. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2010 Frøya har herrebesøk av en blandingshund som heter Bamse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 28. April 2010 Rapporter Share Skrevet 28. April 2010 Kjempe søt og så har hun lik fleece dress som Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. April 2010 Rapporter Share Skrevet 28. April 2010 Søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 30. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2010 Tatt i dag, 30. april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. April 2010 Rapporter Share Skrevet 30. April 2010 Så herlig hun er Blir spennende å se hvordan hun blir som voksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar