Heidi Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Med og komme seg inn etter vi er blevet flyttet over på en annen server? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 hm nei ikke noe problem her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Ikke noe problem her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Ikke noe problem her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Neida, fikk bare ikke logget på for ca fem dager siden og til i dag..=P Jo..poblemer ble det=P Men nå er jeg tilbake:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 11. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Ja der er noen som har problemer med og logge på. Men når jeg logger på for dem kommer jeg inn. Det kan ha noe og gjøre med deres pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Hadde litt problem for tre dager siden, men nå går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Ikke noe problemer her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Det har faktisk gått merkbart bedre i det siste! har blitt positivt overrasket over at det har gått så bra! Så hvis dette fortsetter er det jo supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Ja, har ikke lagt merke til noe nedetid... Men har da heller ikke sittet så mye på pcn i d siste.. Så kanskje det hjalp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 null problemer her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Ingen problem her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Nada problemos =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Ikke noe problem her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Funket fint nå de siste dagene ja =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 har funket hele tiden her men jeg har automatisk pålogging da..jeg måtte logge inn en gang, men tter det har det gått automatisk igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Jeg får ikke logget på IE :? Jeg er logget ut selv om jeg har automatisk pålogging. Men det går i Mozilla, som jeg bruker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar