Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan tjene penger?


tm100001

Recommended Posts

Jeg var fast barnevakt for en familie da jeg var på din alder :lol: Og om sommeren pleide vi å vaske bilvinduer til turister i fergekø. Da jeg ble 15 fikk jeg jobb i en kiosk.

Hva med snømåking og plenklipping og div ærend for eldre og folk som ikke har tid å gjøre det selv? Heng opp lapp i nærbutikken så ringer det sikkert noen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første faste jobb da jeg var 15. Da vasket jeg gulv i en butikk 2 ganger i uka. Kanskje ikke så lett å få sånne jobber fast om du ikke kjenner noen du kan få jobb hos, men som så ung så er nok fremdeles vasking den best betalte jobben du kan ha. Ellers masse gode forslag over her! :thumbs: Tror "taktikken" er å ikke være kresen, ta de jobbene man kan få og gjøre dem ordentlig! Fremstå som seriøse og ryddige jenter så vil dere få mer å gjøre etterhvert! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du kommer med kjelleren hit så :thumbs:

Hehe, denne likte jeg :blink:

Men ja, lufte hunder, handle for gamle mennesker (sett opp lapp på butikken feks), måke snø, klippe plen, male, vaske hos gamle mennesker (igjen, lapp på butikken er fint). Gamle mennesker trenger kanskje noen til å bære inn ved, skravle litt med dem, ordne småting.

Vaske biler til sommern :D Og det obligatoriske barnepasset ja. (dette har aldri vært en jobb for meg da, som ikke liker unger :P)

Ta helgevasken hjemme hos foreldre eller besteforeldre. (disse betaler kanskje mest? Iallefall om det kommer overraskende på og sånn :P)

Men ja, vaske i diverse lokaler. Jeg vasket i sportshytta her når jeg var 16.... (ikke gøy å vaske spy etter fester osv, men jeg tjente da litt penger på det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...