Gå til innhold
Hundesonen.no

En sveitser og tre arabere på tur

SFX

Recommended Posts

Skrevet

0001.jpg

Først syntes de den bernersaken var rare greier...

0016.jpg

Men så kunne alle barna leke i samme sandkasse.

0017.jpg

X'en jakter på Kajsa.

0026.jpg

Vakre, rare Tipo.

0035.jpg

Elegante, verdige, staselige Qui...

0033.jpg

Borte - tittei!

0004.jpg

Yeti-X'en.

Flere bilder ser dere her.

Skrevet

Fine bilder! Så ut som de kooste seg sammen! ;)

Digga bilde 3. hehe. - NÅh kommer jeg og tar deg! den andre: IIIIK! :D

Så¨mye god snø det var også. *vil og ha*

Hehe, ja, X'en kan se ganske rabiat ut, ikke alle bilder er like flatterende... :D:lol:

Skrevet

Kjempefine bilder! Fantastisk det bilde nr.3 ja.! Sjekk øynene til X'en :D Det siste bilde er jo helt herlig :lol:

Skrevet

Lo litt av bilde nummer 1. Kroppsformen er bittelitt forskjellig ;)

Fine bilder!

Ja, den til venstre er av en annen rase, skjønner du :D

Men takk for skryt! :lol:

Skrevet

Ja, den til venstre er av en annen rase, skjønner du :blink:

Nææææ, nå tøyser du fært. Sånn som den til venstre hoppet og spratt, snurret rundt og tjoåhei, kjappe vendinger og rakett i baken er jeg sikker på at det må være litt araber i den :P Eller kanskje det er noe sveitser i de andre :D

Uansett, gøy hadde de det helt klart :thumbs:

Skrevet

Nææææ, nå tøyser du fært. Sånn som den til venstre hoppet og spratt, snurret rundt og tjoåhei, kjappe vendinger og rakett i baken er jeg sikker på at det må være litt araber i den :blink: Eller kanskje det er noe sveitser i de andre :D

Uansett, gøy hadde de det helt klart :thumbs:

Allerede som valp mistenkte jeg at det noen ledd bakover må være en kenguru involvert i en tjuvparring...

Nå får jeg ikke til å linke de bildene, så da kan det bare være... De nysgjerrige kan se i bloggen under februar og mars 2008, der er mye hopp og sprett i valpen-bilder.

Skrevet

Herlige bilder! :thumbs: På bilde nr 3 synes jeg X'en minnet om Hufsa fra Mummitrollet. :blink: Ikke vondt ment altså, men de øynene! :D:P

0018.jpg

Skjønner ikke hva du mener...

Hun som er den estetiske nytelsen i full fart! (Sorry Norma, du ble med i dragsuget... :P )

Skrevet

0004.jpg

Yeti-X'en.

Dette var et av de fineste bildene av X`en jeg har sett! I sitt rette element, flott holdning og nyydelig blikk.

Skrevet

Dette var et av de fineste bildene av X`en jeg har sett! I sitt rette element, flott holdning og nyydelig blikk.

Tusen takk! :) Det dyret elsker snøen, det er det ingen tvil om.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...