Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetiden på Groenendael tispe:)


Saphire

Recommended Posts

Da var første natt unnagjort. Så som så med søvn, ikke fordi at hu ikke sov, men jeg klarte ikke å la være å "lytte" etter henne. Vi prøvde første halvdel løs på soverommet, men jeg sover så lett så jeg fant vel ut at det ikke funker i lengden. I tilegg var det tydelig at hu var gira på at hu ville ut i stua. Så resten av natten sov vi på stua, jeg på sofaen, henne løs. Vi var ute klokken 4 i natt, for jeg trudde hu måtte på do. Men det kom heller litt seinere på gulvet, første uhell siden hu kom hjem, så syns det er ganske så bra :innocent:

Hu spiser, drikker, leker og koser. Nå har vi nettopp gått et kvarter tur også, og makan til ivrig liten frøken :icon_redface: Hu har allerede skjønt poenget med bånd, så hu trekker lite og traver pent ved side av. Jeg syns også hun virker ganske selvstendig/tøff, vet ikke om det er riktig ord. Men jeg mener, hu bryr seg overhode ikke om vi går ut i et annen rom og lukker døra. Hu sov mesteparten av natten, ser ut til at hu helst vil sove på stua selv om vi er på rommet. Så hun har liksom ikke helt tid til å kose sååå mye, er så mye som skal utforskes da gitt :getlost:

Men spørsmål, er det vanskelig å få hu husren om vi lar hu sove i stuen løs, og hu kanskje har et par uhell på natten fordi vi ikke hører om hu må ut? Så lenge man er konsekvent på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Nei jeg tror ikke det er vanskeligerer å få henne husren, når dere ha henne løs om natten på stuen. Renslig blir de lell, når de er klar for det.

Legg gjerne noe avispapir på gulvet der dere vil hun skal tisse, så blir det ikke så mye rengjøring på dere:)

Har du prøvd å ha henne i sengen deres ? :icon_redface: Her slo Hiro seg til ro med en gang han fikk ligge i sengen vår, og lå å sov hele natten fra første dag vi fikk han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...