Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetiden på Groenendael tispe:)


Saphire

Recommended Posts

Nå skal jeg på jobb, bare bra..for da går tiden :D Er valper virkelig såååå på og tygge på ledninger? Hum, fjerne overflødige sko ja...fjerne små katteleker..

JUPP...har en jobb forann meg denne uka gitt :wub:

Hihi ikke sant. Noen valper tygger på alt. Andre tygger ikke på noe. Mine valper har stort sett vært mer enn nok opptatte med å tygge på meg, så lednigner har fått være i fred - men det er visst ikke akkurat standard. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Da var det bestemt hvem vi skal ha. Valget tok jeg litt på magefølelsen, så håper jeg har tatt riktig valg. Det føles slik ut, er het u hundre nå :lol:

Valget endte på frøken Lilla, og navnet vi fikk var Frost fever av Ostretunet.

Lilla valgte vi dels fordi hu var så "mye" å ta i(liker litt størrelse), hu var litt roligere enn frøken gul, og hu virket trygg og fin. Oppdreteren skal ha Rosa.

Her er 7 ukers bilder av skjønne dyret :)

purple-7wk-body.jpg

purple-7wk-head.jpg

Skjønneste. Ettersom vi fikk det navnet så er det faktisk mulig vi ender opp med å bruke Frost som hjemmenavn. Men jeg får se om det er noe "klang" i det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå søteste valpen :)

Lykke til med den lille, og Frost er jo et flott navn.

Det bor en lp-racer like utenfor Bergen som heter det.

En bc gutt da, men det er jo bare bagateller :lol:

Gratulerer med valget, hun er supersøt! Og Frost er et bra navn. Kan skrive under på at LP-Frost utenfor Bergen er en herlig hund, så kanskje navnet bringer lykke med seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend(min samboer) har vært i det kreaktive hjørnet i dag. Han er absolutt ingen håndtverker/syerske, men nå ble jeg litt imponert. Vi tørr ikke la burtaket til hundeburet stå åpen, i redsel for at kattene skal få potene nedi, så vi har hatt et teppe liggendes oppå. Men Erlend har kjøpt inn plate, skumgumi og flis teppe. Og se hva han lagde..

DSC_0248.jpg

DSC_0247.jpg

falt i smak også, for nå har vi to katter oppå der, og fortsatt meget god plass! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag går nok sakte ja. Men det har gennerelt sagt hele uka gjort. Jeg har liksom ikke hatt ro på meg til å se på tv/surfe på nett, så jeg har flydd rundt og vasket/ryddet det som er..og det er galskap til å være meg( absolutt ikke glad i å rydde) :whistle:

Men, på denne tiden i morgen sitter jeg på gardermoen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg til Gardermoen. Dette blir en lang dag både for meg og valp. Oppdretteren kjører nok avgårde med valpen rundt 14.30 (har et stykke til flyplassen). Også lander flyet mitt tilbake på gardermoen 20.00. Så vi får jo en del timer på flyplassen. Tipper både hu og jeg kommer til å sove godt i natt (er lov å håpe).

Wish me good luck folxs.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, din heldig-gris!

Hun ser aldeles nydelig ut.

Fint bur med stilig katte terrasse på toppen.

Ps Oppdaget nettopp denne tråden..

Litt gøy fordi blå hanne fra dette kullet skal til en som er svært aktiv i samme hundeklubb som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig erklære meg for hundeeier :getlost: Valpen og jeg har kommet oss vel hjem. Turen gikk riktig så bra, hu var for det meste meget nysgjerrig på flyplassen, fant seg i å sitte på fanget å titte. Gikk på do på gulvet ved gaten, men sånt er jo bare å vente etter så mange timer uten mulighet for å gå på do. Selve flyturen gikk også greit, peip litt i starten når hu ble puttet i reisebagen, men slo seg raskt til ro.

Nå har hu vært ute å tisset tre ganger ute allerede, spist mat, lekt og gått en liten luftetur. Luftetur i bånd syns hu var noe herk, sånt tøys at hu ikke fikk løpe fritt :blink: Nå kom vi nettopp inn, og hu sloknet med leka i munnen tilogmed, sliten valp :icon_redface: Ikke bare sliten valp, jeg også er litt skutt etter en lang dag!

Bilder kommer i morgen. Har faktisk ikke fått tatt noen enda, har bare kost meg :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...