Iago Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Her kommer noen bilder fra meg. Jeg bakte boller i går og lekte meg litt med kameraet. Ikke noe å skryte av men legger de ut likevel. Litt giddalaus i dag og skrev ikke signatur på dem, men regner med at de holder seg her Ingrediensene er funnet frem. Ingredienser. Egg. Sukker og melk. Siktet hvetemel. Så hopper vi langt frem i baksten. Her skal bollene heve før steking. De ble gode. Nam. En bolle.
Lola Pagola Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Nervepirrende bildeserie! *fnis* Så godt ut, nå ble jeg sulten!
Iago Skrevet 8. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Nervepirrende bildeserie! *fnis* Ikke mobb Glemte å ta bilder underveis *ler* Åh, jeg elsker boller! Hehe, jeg også.
Tuskelusken Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Skal du ha adressen? De så gode ut
PsychoLynx Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 ooog jeg vil ha!! Moro med annet enn "baaaaare" hundebilder her også...
Iago Skrevet 9. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2010 Nå er alle spist opp Dere burde prøve den oppskriften som står bakpå tørrgjær-pakken (den for søte deiger). Man skal egentlig bruke 1 kg mel men jeg brukte maks 850 gram. Bruker man litt mindre mel blir ikke bollene så harde. Kan legge ut oppskriften som er på pakken senere, men har ikke boksen tilgjengelig akkurat nå.
Saphire Skrevet 11. Januar 2010 Rapporter Skrevet 11. Januar 2010 Nå fikk jeg jaggu lyst på boller også. Men det er vel egentlig ikke helt "lov" når man skal være flink å holde seg unna slikt i ukedagene. Men det får bli til fredag
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar