Gå til innhold
Hundesonen.no

Navnehjelp!


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Jeg synes navnet skal passe rasen jeg da *ler* Og individet.... (Goggen kan han ikke hete for det heter en belger, det er ikke Bernernavn *ler*)

Elling

Jøran

Laban

Martin

Muffing (uttales møffin *fnise*)

Isaq (selv om det er navnet min neste belger skal bære - passer Berner også)

Viggo (etter Viggo Mortensen *sukk*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en som het Go For It, hadde jeg nok kalt ham Goggen.

Go For It er en hit-singel fra gruppa Wham, som George Michael utgjorde halvparten av. Goggen er et kjent kjælenavn for George.

Alternativt kan du kalle ham Go-Go, som for øvrig også er en hit til Wham - Wake Me Up Before You Go-Go.

Et tredje alternativ er Bandana - som er ei argentisk gruppe som deltok i en film hvis engelske tittel var Go For It. Det ble også utgitt et album av samme gruppe med samme navn. Bandana er også en avspringer av Band Aid (Do They Know It's Christmas), som allerede nevnte George Michael også sto bak.

Og om du kan takle enstavelsesnavn, er Wham et flott navn, spør du meg.

Wembley, etter Wembley stadion, hvor Wham holdt sin avskjedskonsert da de brøt opp, og sang for fullsatt stadium. Også andre store artister har hatt flotte konserter på Wembley, også bedrives det vel også noe bra sport der av og til...

Noe fikk jeg ut av navnet, i en kjapp assosiasjonsrunde! :ahappy:

Har du googla nå, Emma..? :P

Jeg synes navnet skal passe rasen jeg da *ler* Og individet.... (Goggen kan han ikke hete for det heter en belger, det er ikke Bernernavn *ler*)Elling

Jøran

Laban

Martin

Muffing (uttales møffin *fnise*)

Isaq (selv om det er navnet min neste belger skal bære - passer Berner også)

Viggo (etter Viggo Mortensen *sukk*)

Det er faktisk en Berner som heter Goggen også.. :) ..og jeg tror jeg har rett når jeg påstår at det sikkert er mange hunder av andre raser som også heter Goggen.. :)

..og navnet er slettes ikke dumt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du googla nå, Emma..? :ahappy:

Nope, assosiasjonstenkning, dobbeltsjekke fakta på Wikipedia - pluss la til det argentiske bandet, som det sto om der, for det visste jeg ikke. Men nå liker jeg George Michael jeg, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at valpen fikk navnet Bean/Beanie :P

:D Mr. Bean!

Takker masse for mange flotte nanveforslag! :P

Jeg endte til slutt opp med Oliver, oppkalt etter sin morfar(Bella sin pappa) Nøklebyåsen's Oliver Twist.

h1_000.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Mr. Bean!

Takker masse for mange flotte nanveforslag! :P

Jeg endte til slutt opp med Oliver, oppkalt etter sin morfar(Bella sin pappa) Nøklebyåsen's Oliver Twist.

h1_000.jpg

Godingen!

Og Oliver er et fint navn, i farta kommer jeg ikke på noen markante bernere som har hatt det som navn - Oliver Twist er Birger, han...

Men fnis, har du sagt til Stian hva han heter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...