Mari Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2010 Nr 2 Oh balls! Nå fikk jeg lyst til å knabbe denne lille røveren! Er det frekt å ønsketenke at det er han som er en liten Kasko in the making sånn at jeg får sniktafset på ørene og gått meg bort i de sjelfulle øynene? Gimme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2010 Baare fire uker igjen nå. Må begynne å organisere meg så jeg får besøkt dem. Bare å rope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2010 Får ikke multisitert: Mari: Ja, er absolutt lov å ønsketenke at det er han som er Kasko, for er han som er favoritten min. Tenker jeg blir like fornøyd med den andre også da, han er vakker han og - men er han med minst hvitt som appelerer mest utseendemessig til meg. Psycho: Jatakk! Skal rope snart - bare la magen til K gro litt mer først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2010 Gått gjennom noe av hundeutsyret mitt for å se hva som kan passe til Basselusken når han kommer. Fordelen med å være hamster og da i tillegg ha hatt 4 - (5 med kahlo) hunder i forskjellig størrelse. Burde komme et stykke på vei med dette? *flire* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 11. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2010 Hehe, ja du har en del utstyr. Jeg må jo kjøpe alt nytt, men men..moro det også Når får du vite hvem av de du skal ha da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2010 Hihi misunnelig på deg som får kjøpe alt nytt da. Men er koselig med ting som har en historie også da. Sånn det ser ut nå, så får jeg favoritten min, gutt nr 2. Men ingenting blir vel avgjort før rett før levering, han som er finest skal bli stor stjerne, og andre mann skal til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Såååååå søte da!! blir spennde og se hvem som er din kan tenke meg ukene snegler seg avgårde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Ja, nå går tiden alvorlig tregt her. Ååh som jeg gleder meg til å ha han i armene. Uansett hvem av dem det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Hehe..ENIG! Tiden snegler seg avgårde. Hvem dato skal dere hente valpis?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Han er leveringsklar 5. februar. Men siden jeg sliter med transport opp for å hente så er jeg ikke helt sikker på hvilken dato - men så kjapt jeg kan etter 5. februar. Har nedtelling... 25 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Han er leveringsklar 5. februar. Men siden jeg sliter med transport opp for å hente så er jeg ikke helt sikker på hvilken dato - men så kjapt jeg kan etter 5. februar. Har nedtelling... 25 dager igjen. Vi får ta nedtellingen sammens da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Yep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Valpene er 5 uker gamle i dag. Poster link til ene filmen oppdretter har lagt ut: http://www.kingwanas.com/Liv%20Internett/valpene5uker.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Nå var det liv i leiren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Haha...er det slike småpøbler man har i vente?? Så herlige altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Ja, tydeligvis full fart og stormende jubel i Yodelheimen nå. Haha...er det slike småpøbler man har i vente?? Så herlige altså... Venter du på basenji? :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 At du tør å legge ut sånne videoer.... kan jo plutselig få huset fullt av okkupanter du. :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Hihi lille Kasko skal sosialiseres masse - så bare å komme på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Ja, tydeligvis full fart og stormende jubel i Yodelheimen nå. Venter du på basenji? :angry: hehe, venter da ikke Basenji. Men antar at valp er en valp, uansett rase...Altså småpøbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 hehe, venter da ikke Basenji. Men antar at valp er en valp, uansett rase...Altså småpøbel Ah - du, eller din andre halvdel som er Erlend? *forvirra* :angry: Men ja, alle valper er småpøbler - noen er tilogmed store pøbler *glane olmt på snusern* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Femukers bildene er publsiert på siden til Yodel - så da stjal jeg dem egenhendig: Her er hele gjengen: Gutt nr 1: Gutt nr 2: Sjekk lille bollamatvrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Ah - du, eller din andre halvdel som er Erlend? *forvirra* :angry: Men ja, alle valper er småpøbler - noen er tilogmed store pøbler *glane olmt på snusern* Haha, er jaggu forvirret selv. Men det viser seg at min bedre halvdel har lagget et eget brukernavn her, og når jeg skrev det så brukte jeg hans PC. Viste ikke at han allerede var logget på Men vi BEGGE skal ha belger altså, kun en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Peneste Basenjiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 16. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2010 For noen herlige små tasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 16. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2010 Å pene skrukkefjes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar