Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommerleir for barn 2010

klaraolivia

Recommended Posts

Jeg var på leir der i fjor, men det var på ungdomsleiren. Det var veldig gøy, og vi lærte en hel del. Vi hadde agilitykonkurranse på torsdagen + flere forskjellige konkurranser innimellom... Vi trenete litt søk i skogen, agility hver dag, triks, gå pent i bånd og mye mer. Jeg hadde det ekstremt gøy.

Hundene bodde ute i en kennel, mens vi bodde inne i et gammelt gårdshus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg jobber der...! hehe

Har deltatt på leir i hundeskolen når jeg var yngre. Da fikk jeg så dilla at jeg tjente penger, slik at jeg kunne dra på 2 i året (foreldrene mine betale alltid 1 i året). Men det var i gamledager, og nermer seg for 11 år siden første leiren jeg var på. Dessuten var det et helt annet opplegg.

Jeg vil uansett anbefale denne leiren. Det er ikke bare hund, men også noe hest, sau andre andre aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg jobber der...! hehe

Har deltatt på leir i hundeskolen når jeg var yngre. Da fikk jeg så dilla at jeg tjente penger, slik at jeg kunne dra på 2 i året (foreldrene mine betale alltid 1 i året). Men det var i gamledager, og nermer seg for 11 år siden første leiren jeg var på. Dessuten var det et helt annet opplegg.

Jeg vil uansett anbefale denne leiren. Det er ikke bare hund, men også noe hest, sau andre andre aktiviteter.

Tusen takk,

Tror dette blir julegave til hund og barn i år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...