Rødhette&Ulven Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2012 Herlig at du bare bøyer nakken og legger en plan for videre fremgang i stedet for å deppe over spilt melk. Det står det respekt av! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 I dag har vi trent i Drammen Hundepark og Anette har tatt bilder av oss Se så glad Dany blir når vi trener! Og så blir vi begge litt sånn etterpå.. Vi karrer oss av gårde kooikern har funnet ut at apporten i grunn ikke er så værst, og tar den gjerne med på hoppetur Fin rute-gutt Lille Mus vil veldig gjerne ha kong Og så må vi ha tid til litt suss også så klart Vi har hatt en kjempefin dag med Anette, Monica og Maria Og etterpå burna pelsene runndt i hagen her, i ekstase over all støen og snøballene vi kunne lage. Fin lørdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Åh...jätte fina bilder av dig och Dany speciellt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Åh...jätte fina bilder av dig och Dany speciellt! Takk for det, det var liksom ikke grenser til hvor blide vi skulle være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Å så nydelige bilder av dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Herlige bilder Jeg er helt vild med Marvin - ham vil jeg gerne møde en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Herlige bilder Jeg er helt vild med Marvin - ham vil jeg gerne møde en gang! Jeg vil møte Pajko også, så det er bare å flytte til Norge snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Jeg vil møte Pajko også, så det er bare å flytte til Norge snart JA! Jeg kan næsten ikke vente med at flytte. Gud, hvor jeg savner Norge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Noen bilder fra helgen, Anette tok masse bilder Resten ligger i bloggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Ååå, jeg savner å trene ordentlig! Dere er jo kjempeflinke! Vil du ha Odin i pensjon noen uker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Ååå, jeg savner å trene ordentlig! Dere er jo kjempeflinke! Vil du ha Odin i pensjon noen uker? Hehe, bli med å trene da vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Hehe, bli med å trene da vel Har kjempelyst, men er veldig dårlig for tiden. Men over nyttår SKAL jeg et par ganger til Drammen ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Har kjempelyst, men er veldig dårlig for tiden. Men over nyttår SKAL jeg et par ganger til Drammen ihvertfall. Ja gjør det, håper du blir bedre og i form til trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Slaget ved Bogstad er over. Turbo-aussiene mot power-kelpien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Slaget ved Bogstad er over. Turbo-aussiene mot power-kelpien. Så bra! Herlig bilde og gøyal kommentar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Så bra! Herlig bilde og gøyal kommentar. Den lille brune gjorde et bra slag da Sjekk gliset på Dany i bakgrunnen Okay skal slutte å spamme Marianne sin tråd nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Haha! Herlig! Det går bra, bare å spamme Skal legge ut resten i bildetråden etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Må slenge inn ett til da, siden jeg fikk lov Dany når hun ikke hadde battle of the australians, synes hun er pen lille nøtta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Aw, takk! Hun er en fin nøtt hun der altså, om jeg får si det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Dany ble stilt på Leto i dag og fikk very good som sin kullsøster Arya. De fikk veldig like kritikker. Kritikken lød slik: Correct size. Eyes could be darker, correct top line and tail position. Chest could be deeper, need more substance. A bit lighter in bone, and a bit narrow in front. Parallell position of legs. Free movement. Good coat and color. Dany kunne vært litt kraftigere i benmassen, det kunne hun helt klart. Og hun er litt smal i front, samt grunn i brystet. Jeg er fornøyd med hennes første offisielle utstilling, og jeg er spent på hvordan hun blir når hun er ferdig:) Jeanette har tatt bilder av henne, kanskje hun vil poste ett her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Gratulerer med fin debut! Blir artig å følge med på søstera videre også. Syns vi burde få til en trening når jeg er tilbake på Ås, det er lenge siden jeg har møtt henne ordentlig nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Gratulerer med fin debut! Blir artig å følge med på søstera videre også. Syns vi burde få til en trening når jeg er tilbake på Ås, det er lenge siden jeg har møtt henne ordentlig nå. Takk for det! Og ja, det synes jeg høres ut som en veldig god idè. Si fra når du er hjemme, så finner vi en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Dany ble stilt på Leto i dag og fikk very good som sin kullsøster Arya. De fikk veldig like kritikker. Kritikken lød slik: Correct size. Eyes could be darker, correct top line and tail position. Chest could be deeper, need more substance. A bit lighter in bone, and a bit narrow in front. Parallell position of legs. Free movement. Good coat and color. Dany kunne vært litt kraftigere i benmassen, det kunne hun helt klart. Og hun er litt smal i front, samt grunn i brystet. Jeg er fornøyd med hennes første offisielle utstilling, og jeg er spent på hvordan hun blir når hun er ferdig:) Jeanette har tatt bilder av henne, kanskje hun vil poste ett her? Grattis Stjel og post i vei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Så moro med lille Dany Mus Hun er jo smellvakker.. (ikke at det betyr stort.. TonjeM synes de fleste bissevovver er smellvakre..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts