Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmtips til sykedager?


Henriette

Recommended Posts

Ligger her hjemme på sofan og er syk, og da er det jo en perfekt tid å se litt filmer, så nå vil jeg ha filmtips av sonisene :icon_confused:

JEg ser ikke skrekk filmer bare så det er sagt :wub:

Komedie, drama, romantisk komedie, thrillere od den typer filmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er en sucker for TV-serier i dvd bokser jeg; Csi, criminal minds, numbers, dexter, house, det var en gang et menneske (genial!).. Filmer så er det noen danske filmer som er rasende festlige: små menn i gamle biler, inkasso- flere men kommer ikke på titlene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg liker gamle filmer også jeg, sånne man blir litt pinlig berørt av å se på. Smokey and bandit, elvis filmer, fjols til fjells, norma rae.. Jeg liker egentlig det meste bortsett fra skrekk, sci-fi og platt-humor (dumdummere etc), så lista kan jo bli veldig lang. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

top gun, top gun, top gun. Man kan da aldri få nok av de gamle kjekkasene i bar overkropp? :blink: Coctail er en gladfilm med en ung og kjekk cruise

Blue crush er en enkel og fin film, men spørs om den er like bra om du ikke er like surfeopphengt osm meg:P

alt av disney

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brokeback Mountain.

Dirty Dancing.

Notting Hill.

Titanic.

Grease.

Footloose.

Santa Claus (han som blir nissen etter at nissen dør).

.. er jo kjempe dårlig! Jeg så for meg en søt homsefilm og ble rett og slett skuffet over sinte menn som har sex! Men nå skal det sies at jeg ikke så den ferdig, men jeg forventet at den fortsatte slik.

Brunö

Love actually - som er nevnt her oppe er en "må se" film i julen!

Taken - kjempe bra action film!

Wall-E - er en MÅ SE film uansett årstid! Jeg har kanskje sett den 5 ganger allerede :getlost:

Ellers kan du jo se noen gamle disney filmer, kjempe kos i julen :wub:

Løvenes Konge

Snøhvit

Askepott

Osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. er jo kjempe dårlig! Jeg så for meg en søt homsefilm og ble rett og slett skuffet over sinte menn som har sex! Men nå skal det sies at jeg ikke så den ferdig, men jeg forventet at den fortsatte slik.

Det er vel den snåleste beskrivelsen av filmen jeg noen gang har sett - og du burde sett den ferdig, det er mer dybde i den filmen enn "sinte menn som har sex".

"Søt homsefilm" er heller In & Out, Brokeback Mountain er en film som evner å problematisere og vise kvalene ved å ha følelser og begjær som samfunnet ikke aksepterer, som lar 2009 speile seg i et gammeldags samfunn for å utfordre vår samtids selvgode "toleranse" og "likestilling". Det er en vakker kjærlighetshistorie, det er ikke en A4-historie, og det er en film som røsker i ganske mange som har sett den. Du må nesten akseptere filmen for det den er, den er ikke Will & Grace-homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den snåleste beskrivelsen av filmen jeg noen gang har sett - og du burde sett den ferdig, det er mer dybde i den filmen enn "sinte menn som har sex".

"Søt homsefilm" er heller In & Out, Brokeback Mountain er en film som evner å problematisere og vise kvalene ved å ha følelser og begjær som samfunnet ikke aksepterer, som lar 2009 speile seg i et gammeldags samfunn for å utfordre vår samtids selvgode "toleranse" og "likestilling". Det er en vakker kjærlighetshistorie, det er ikke en A4-historie, og det er en film som røsker i ganske mange som har sett den. Du må nesten akseptere filmen for det den er, den er ikke Will & Grace-homo.

Den er nydelig og fryktelig trist! Enig i det du skriver!

Hva med et aldri så lite Johnny Depp-maraton?

What's eating Gilbert Grape

Edward Scissorhands

Charlie og sjokoladefabrikken

Chocolat

Pirates-filmene (alle tre, i rekkefølge)

Sweeney Todd

From Hell

Blow (akkurat denne liker ikke jeg særlig godt ... Men andre gjør jo det:P)

Sleepy Hollow

Donny Brasco

Og så videre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Den er nydelig og fryktelig trist! Enig i det du skriver!

Hva med et aldri så lite Johnny Depp-maraton?

What's eating Gilbert Grape

Edward Scissorhands

Charlie og sjokoladefabrikken

Chocolat

Pirates-filmene (alle tre, i rekkefølge)

Sweeney Todd

From Hell

Blow (akkurat denne liker ikke jeg særlig godt ... Men andre gjør jo det:P)

Sleepy Hollow

Donny Brasco

Og så videre ...

Du glemte den viktigste; Dead Man, en moderne western film i svart/hvitt, sær og fantastisk som Depp selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god blanding nytt og gammelt:

Blood diamond

Last king of Scotland

Boondock saints

Meet Joe Black

Lord of War

Ocean's 11 (og 12 og 13 :icon_redface:)

Bringing out the dead

Snatch

Gran Torino

Changeling

Seven pounds

The usual suspects

I Kina spiser de hund

Gamle menn i nye biler

The Prophecy-trilogien om man er fan av Christopher Walken

Jeg ser nå at denne listen kommer med forbehold om at man kan sette pris på litt mørk humor. Er ingen romantiske komedier her heller. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...