Gå til innhold
Hundesonen.no

Magebelte?


Recommended Posts

Kommer vel litt an på hvor sterke hunder du har. Men Hööks har et prikk likt belte som baggen, til en mye billigere penge. Kvaliteten på dette er jeg derimot usikker på!

Link til beltet!

Oi! Det var VELDIG billig også så det jo veldig likt ut. Det burde være verdt er forsøk - i hvertfall for de med mindre hunder/hunder som ikke trekker som gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Oi! Det var VELDIG billig også så det jo veldig likt ut. Det burde være verdt er forsøk - i hvertfall for de med mindre hunder/hunder som ikke trekker som gale :)

Ja, jeg vet ikke om to trekkvillige huskyer hadde vært tingen å teste beltet med. Men vil jo tro at en normalt trekkende hund vil klare seg utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet ikke om to trekkvillige huskyer hadde vært tingen å teste beltet med. Men vil jo tro at en normalt trekkende hund vil klare seg utmerket.

Er dere sikker på det? En normalt liten trekkende hund kanskje.. Jeg har f.eks hatt to seler til My som har røket under rykkene hennes. En brystsele og en jægerens kombisele. Brystselen gikk opp i en søm og vips var My løs, og på kombiselen så spratt festeringen på ryggen av under et rykk. Plutstelig sto jeg der med et kobbel som bare var festet i en ring, mens hunden var fri med sela på :)

Jeg troooor kanskje at hvis man har en hund med litt krefter i, så kan det kanskje bli billigere å bare kjøpe det beste og kanskje dyreste med en gang. Så slipper man å kjøpe nytt utstyr hver måned, og kan heller ha det man kjøper i flere år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikker på det? En normalt liten trekkende hund kanskje.. Jeg har f.eks hatt to seler til My som har røket under rykkene hennes. En brystsele og en jægerens kombisele. Brystselen gikk opp i en søm og vips var My løs, og på kombiselen så spratt festeringen på ryggen av under et rykk. Plutstelig sto jeg der med et kobbel som bare var festet i en ring, mens hunden var fri med sela på :)

Jeg troooor kanskje at hvis man har en hund med litt krefter i, så kan det kanskje bli billigere å bare kjøpe det beste og kanskje dyreste med en gang. Så slipper man å kjøpe nytt utstyr hver måned, og kan heller ha det man kjøper i flere år :)

Nå er det ingen her på sonen som har dette magebeltet fra Hööks da. Så vent litt med å uttale deg om dens kvalitet kanskje? Det er bare at det virker litt mistenkelig til den prisen. Og så spørs det hva du legger i normalt trekkende da. Det er nok en ganske individuell sak.

Men til prisen av Hööks sitt produkt hadde det ikke vært en dum idè å prøve det, men kanskje belage seg på å kjøpe Baggen sitt tilslutt.

Hadde det derimot ikke vært snakk om så mye penger hadde det ikke vært tvil.

Også er det alltid lurt å sjekke sømmer på alt av seler før man går ut av døra, spesielt med trekkvillige hunder. Det kan oppstå mange farlige situasjoner hvis en hund plutselig og uventet kommer seg løs. Jeg ville f.eks. kanskje prøvd Hööks-beltet på et "trygt" sted først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det følge med lårstropper når man har kjøpt magebeltet med refleks og X2-strikk?

Jeg fikk ikke det med nemlig.. Og det irriterer meg litt. Det er feste til dem.

Jeg så i mailen min som jeg sendte til han fyren at jeg hadde byttet om på 1 og 2-tallet, så derfor ble det X2 strikk på oss :) Men ifølge han fyren kunne man kjøpe X1 strikk å bytte til det hvis det blir for sterkt med X2. Ikke det at jeg skjønner hvordan man skal få det til? Hvordan får man tredd hele strikken igjennom beltet? Ser at det er åpent der strikken ligger, men det er jo såppass langt at det må jo være en heldagsjobb å få til...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg X1 strikk på tur i posten. Makan til service :aww: Kan virkelig anbefales! Jeg fikk beltet mitt idag og bestilte det for bare noen dager siden. Er vant til å måtte vente i MINST en uke på ting jeg bestiller.

Nå tror jeg at jeg og My kan komme oss i form igjen.. Selv med X2 strikken var det en nyyytelse å gå med henne, selv i -34 effektive minusgrader :) Skikkelig godt å få avlastet armene helt og holdent når jeg går med henne. De har nok fått litt juling de siste to årene mistenker jeg! umnik2.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren min bor i Sverige (ikke så langt over grensa)

Så belte med refleks samt lårstropper hadde vel kommet på ca 610.- kr

(jeg overfører penger til dem og så bestiller de.. så får jeg det når vi møtes)

Men gjør det egentlig bare når det er endel penger å spare da :aww:

Sist kjøpte jeg trimbord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kun X2 belte med refleks? Jeg har sett på canis sin side, og der ser det i hvert fall ut som om X1 er uten refleks. Hvis man bestiller her, kan man få X1 med refleks da?

Du kan få beltet med refleks og hvordan strikk du vil hos baggen.no ihvertfall :whistle: Jeg bestilte X2 strikk først men fikk tilsendt X1 noen dager etterpå pga jeg syntes X2 var for sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få beltet med refleks og hvordan strikk du vil hos baggen.no ihvertfall :whistle: Jeg bestilte X2 strikk først men fikk tilsendt X1 noen dager etterpå pga jeg syntes X2 var for sterk.

Takk for svar :wub: Da bestiller jeg der i fra. Er det bare å sende en mail til de med bestilling? Tar det lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...