Toril Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Nydelig såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2009 Søte lille nurket! Jeg og vil gjerne hilse på henne! Lover å ha galskapen i bånd. Hehe. Det er kanskje lurt ja. Ett dunk med labben så er det pannekakeDemi Jeg aner litt problemer med introduksjon til store hunder men hun SKAL sosialiseres med dem. Gratulerer med den etterlengtede lille frøkna. Hun var jammen skjønn! Da Sølve var bitteliten (han veide ikke 1 kg en gang da jeg fikk han) var jeg så livredd for å tråkke på han at jeg begynte å subbe med bena.. Også passet jeg veldig godt på når jeg skulle lukke dører for plutselig løp han etter meg og jeg var livredd for å mose han i døra. Heldigvis tar det ikke lang tid før du automatisk ser ned og sjekker hvor hunden er og om litt er ikke valpen så bittliten - bare liten og mer synlig. Takk Ja, venner meg vel til det. Å gratulerer så mye med den lille - men jeg er litt skeptisk - hun ser jo nesten ikke ekte ut! Og du sier hun sover mye.. sikker på du ikke bare er blitt prakket på et dyrt kosedyr? Går det an å få et bilde av henne sammen med et eller annet sånn at vi kunne få en ide om størrelsen? Kanksje jeg har blitt lurt At det er en Ikea-bamse. Neida. Hun er så utrolig propell når hun først er våken at jeg ler meg skakk her Skal prøve å ta ett bilde. Åååå sååå liten då! Så pytteliten at den sover i puse-hus jo! Ja Også er det stooor plass til henne inni der også Nydelig såklart Såklart Nå har vi klipt negler og det var ikkeno gøy. Tror ikke hun brydde seg om at jeg klippet dem. Bare at jeg holdt henne fast. Også har hun hvite negler. Sååå deilig å se nervene. Edit: Legger til en liten film. Prøv å overse at seksåringen er stygg i munnen i bakgrunnen Demi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2009 Så søøøt! Må bare si ifra hvis du vil ha valpelek Gratulere så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2009 Hehe. Det er kanskje lurt ja. Ett dunk med labben så er det pannekakeDemi Jeg aner litt problemer med introduksjon til store hunder men hun SKAL sosialiseres med dem. Jeg startet allerede sosialisering dag 2 med store hunder. Og det var veldig lurt, for nå leker hun supert med både store og små hunder. Og så lenge de andre har hunder som er snille med valper så går det veldig sikkert greit. Min klarte seg ihvertfall fint med opptil 6 store hunder løpende med henne. Jeg bare lærte henne at hvis hun satte seg på skoene mine så fikk hun "fri". Men alt til sin tid, stakkaren må jo ikke bli bombardert av nye opplevelser. Også må jeg bare si at hun er så utrolig nydelig! Jeg skal jo egentlig ha stor hund som nr 2.. men sånne tråder som dette får meg til å revurdere en Phalene til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2009 Gratulerer så mye med en hensynsløst vakker og ikke minst harmonisk hund Det fortjener du. Gleder meg til å følge utviklingen hennes her inne. Kanskje hun vil leke med en passe stor og ganske hensynsfull guttehund når hun blir litt større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 8. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2009 Så søøøt! Må bare si ifra hvis du vil ha valpelek Gratulere så mye Det skal jeg. Takk Gratulerer så mye med en hensynsløst vakker og ikke minst harmonisk hund Det fortjener du. Gleder meg til å følge utviklingen hennes her inne. Kanskje hun vil leke med en passe stor og ganske hensynsfull guttehund når hun blir litt større. Det vil hun helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2009 For en vakker liten tass På fredag kommer vår lille hjem, så da blir det gå forbud på ungene her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2009 Hun er så søt! Ser i alle fall hvem som er midtpungtet i familien nå Kos deg masse med valpetiden, for plutselig er hun "stor" (blir jo ikke akkurat stor da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 13. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2009 Så søt hun er Kanskje hun vil ha litt frynsemus lek med Frøken en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2009 Takk Jeg skal stille henne ut litt. Første valpeshowet i midten av februar i Letohallen. Har også tenkt på lydighet og freestyle. Vet ikke helt ennå. Bare vet at jeg MÅ trene henne. Det klør i fingrene allerede men hun er rimelig uferdig i en alder av 8 uker i forhold til hva Bonnie var. Dessuten så sover hun sååå mye. Blir nesten litt kjedelig Det tar seg vel fort nok opp regner jeg med Så spennende Ja, valpetiden er nok veldig rolig med en slik liten tass Trenger ikke mye lek eller mosjon før de er trøtt. Men det er masse du kan bruke dem til når de først vokser til! Men nå syns jeg vi skal få flere bilder av henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 13. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2009 Så søt hun er Kanskje hun vil ha litt frynsemus lek med Frøken en gang? Helt sikkert Men du bor litt langt unna? Så spennende Ja, valpetiden er nok veldig rolig med en slik liten tass Trenger ikke mye lek eller mosjon før de er trøtt. Men det er masse du kan bruke dem til når de først vokser til! Men nå syns jeg vi skal få flere bilder av henne! Bilder kommer i kveld eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2009 Gleder meg til bilder Hvor mye veier lille vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 14. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2009 Gleder meg til bilder Hvor mye veier lille vennen? Hun veide 1600 gram når vi hentet henne. Aner ikke hvor mye hun veier nå. Har ikke kjøkkenvekt. Her er noen bilder Måtte bare ta ett bilde av henne langt unna. Kanskje dere ser hvor liten hun er? Bare en liten ulldott på plenen. Alltid ett eller annet i munnen. Hun spiser på alt men heldigvis spytter hun ut mesteparten igjen. Søta Full fart. Hun er veldig vanskelig å ta bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 14. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2009 Så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2009 Så utrolig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2009 Noe så nydelig! Hun ser virkelig ikke ekte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2009 Enig med Raksha! Hun ligner en liten trekk-opp bamse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 14. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2009 Helt sikkert Men du bor litt langt unna? Hmm. Kanskje litt ja! Bor nær Tønsberg i Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2009 Veldig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Å så nydelig hun er blitt Hva sa oppdretteren at kom til å skje med det hvite på øret? Jeg så det ikke så veldig godt på bildene. Om det forsvinner eller blir veldig lite syns jeg at hun ser lovende ut for utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 18. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 Enig med Raksha! Hun ligner en liten trekk-opp bamse! Trekk-opp bamse Ja hun er liten og søt Å så nydelig hun er blitt Hva sa oppdretteren at kom til å skje med det hvite på øret? Jeg så det ikke så veldig godt på bildene. Om det forsvinner eller blir veldig lite syns jeg at hun ser lovende ut for utstilling Det hvite blir mindre synlig etterhvert. Ser det har gått vekk endel allerede. Faren med at det er hvitt på øret er at det ikke kommer så mye ørefrynser der. Kan vel ødelegge helhetsinntrykket endel. Blir moro å se hva dommer sier på første valpeshowet. Da skal søsteren hennes stilles også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 hun er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2009 For ei søt snuppe! Vil tro det er litt forskjell fra bc-galskap, jah! Men valp som sover mye er helt klart mye mindre frustrasjon og slit enn valp som aldri sover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Så søt da gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2009 Nemmen, så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar