Gå til innhold
Hundesonen.no

Linda og Mikes fotoalbum:)


Linda=D

Recommended Posts

Nå har jeg endelig fått kjøpt speilreflekskamera så da skal jeg prøve å få lagt ut bilder å oppdatere med gjevne mellomrom. Vet ikke om dere husker meg jeg. er nemlig en stund siden jeg har vært aktiv på forumet noe jeg nå skal prøve å endre på :thumbs:

Her kommer første dose med Bilder.

hyttetur062.jpg

hyttetur063.jpg

hyttetur065.jpg

hyttetur066.jpg

hyttetur065.jpg

hyttetur067.jpg

hyttetur068.jpg

hyttetur079.jpg

hyttetur082.jpg

hyttetur081.jpg

hyttetur092.jpg

hyttetur132.jpg

hyttetur127.jpg

hyttetur128.jpg

hyttetur129.jpg

hyttetur138.jpg

hyttetur140.jpg

hyttetur139.jpg

hyttetur141.jpg

hyttetur142.jpg

hyttetur118.jpg

hyttetur116.jpg

hyttetur147.jpg

hyttetur109.jpg

hyttetur112.jpg

Jeg er fortsatt helt amatør når det gjelder å ta bilder men ble fornøyd med en del av bildene :lol:

Så hva syns dere? vil gjerne ha litt konstruktiv tilbakemelding på bildene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei!

Da stjeler jeg dataen for å skrive om dagen min.

I dag fikk jeg og Linda besøk av Oda som er søskenbarnet til Linda. Hun er 5 år og kan være utrolig morsom å leke med.

Når hun kom i dag så dro vi ut i hagen, men siden jeg har stukket av på egne eventyr i det siste så turte ikke Linda å ha meg løs og langlinen lå på Moelv så den var det ikke mye hjelp i. Vi gikk ut og jeg var sikker på at hun lot meg få være løs og jeg fulgte etter dem til garasjen der hun fant frem ett langt grønt tau, som hun festet i båndet mitt. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor hun valgte å gjøre det. Stoler hun ikke på meg?

Vel i begynnelsen prøvde jeg faktisk å stikke av. (Men det var bare for å vise at tauet ikke hjalp) Jeg kom meg bort på veien å traff ei snerten tispe, men akkurat i det jeg skull få nr hennes dro Linda meg tilbake igjen. Etter det fant jeg ut at det ikke var noen vits i å stikke...