Gå til innhold
Hundesonen.no

Linda og Mikes fotoalbum:)


Linda=D

Recommended Posts

Nå har jeg endelig fått kjøpt speilreflekskamera så da skal jeg prøve å få lagt ut bilder å oppdatere med gjevne mellomrom. Vet ikke om dere husker meg jeg. er nemlig en stund siden jeg har vært aktiv på forumet noe jeg nå skal prøve å endre på :thumbs:

Her kommer første dose med Bilder.

hyttetur062.jpg

hyttetur063.jpg

hyttetur065.jpg

hyttetur066.jpg

hyttetur065.jpg

hyttetur067.jpg

hyttetur068.jpg

hyttetur079.jpg

hyttetur082.jpg

hyttetur081.jpg

hyttetur092.jpg

hyttetur132.jpg

hyttetur127.jpg

hyttetur128.jpg

hyttetur129.jpg

hyttetur138.jpg

hyttetur140.jpg

hyttetur139.jpg

hyttetur141.jpg

hyttetur142.jpg

hyttetur118.jpg

hyttetur116.jpg

hyttetur147.jpg

hyttetur109.jpg

hyttetur112.jpg

Jeg er fortsatt helt amatør når det gjelder å ta bilder men ble fornøyd med en del av bildene :lol:

Så hva syns dere? vil gjerne ha litt konstruktiv tilbakemelding på bildene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei!

Da stjeler jeg dataen for å skrive om dagen min.

I dag fikk jeg og Linda besøk av Oda som er søskenbarnet til Linda. Hun er 5 år og kan være utrolig morsom å leke med.

Når hun kom i dag så dro vi ut i hagen, men siden jeg har stukket av på egne eventyr i det siste så turte ikke Linda å ha meg løs og langlinen lå på Moelv så den var det ikke mye hjelp i. Vi gikk ut og jeg var sikker på at hun lot meg få være løs og jeg fulgte etter dem til garasjen der hun fant frem ett langt grønt tau, som hun festet i båndet mitt. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor hun valgte å gjøre det. Stoler hun ikke på meg?

Vel i begynnelsen prøvde jeg faktisk å stikke av. (Men det var bare for å vise at tauet ikke hjalp) Jeg kom meg bort på veien å traff ei snerten tispe, men akkurat i det jeg skull få nr hennes dro Linda meg tilbake igjen. Etter det fant jeg ut at det ikke var noen vits i å stikke...

Vi koste oss veldig i hele dag så nå viser jeg dere noen bilder også går jeg å legger meg igjen;)

Hilsen Mike

dsyfxfdhfg.jpg

SDGSDGSDG.jpg

catsvfdszgdsg.jpg

catsopipoipoi.jpg

LIPOUIPOU.jpg

Etter så mye lek er det på tide å strekke ut, men mamma sier jeg har en tvangslidelse. Jeg kan ikke skjønner det, for de eneste gangene jeg gjør sånn er etter jeg har markert på hvert hushjørne...

dsgsdgd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thihi tusen takk :lol: Mike hilser tilbake og sier at han gleder seg til å se flere bilder av Aila og høre om hennes sprell :devilbanana:

I går fikk vi bartebesøk og det blir det selvfølgelig mange bilder av så her kommer ett "lite" utvalg.

Vi hadde nesten HELE Mjøsa for oss selv, så kan vel ikke klage på vinter og is da?

Mjsa.jpg

Her ser dere hvordan Mike blir ønsket velkommen av mafiabartene.

cats-1.jpg

Midt utpå isen lå det ett svært kjøttstykke som tydeligvis fallt i smak.

Bartetreff032.jpg

Det er også veldig gøy å irritere matmor litt ekstra ved å rulle seg på det.

Bartetreff028.jpg

Før man da må ta en real ristings.

Bartetreff030.jpg

Her ser dere Peico som møter sterk motstand.

Peicomtermotstand.jpg

Og her er Peico med yndlingsleka si.

Peicoogleken.jpg

Lissy vil også være med på leken, men hun gir seg altfor lett.

PeicoogLissy.jpg

Stingene.jpg

Vakre Lissy.

Lissy.jpg

Mike hadde en dårlig fotodag, men hey! han kan da ikke være perfekt hele tiden.

dffa941e.jpg

Her ser dere Mafiabartene i aksjon.

Bartetreff042.jpg

Førstemann.

Bartetreff056.jpg

Mafiabart nr 1.

Bartetreff065.jpg

Bartetreff086.jpg

Like?

Bartetreff134.jpg

Som dere ser ble det flest bilder av de herlige terrierene, men jeg har tatt bildene og hvem kan vel motstå de søte bartene? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for koselige komentarer :rolleyes2:

I helgen reiste jeg og Mike hjem en tur, noe Mike var tydelig fornøyd med. Mamma og pappa har ikke hatt noe ønske om hund, men etter at jeg fikk Mike fallt begge pladask for den herlige pelsballen .

så I helgen har mamma skjemt han bort med mye kos, mens pappa har skjemt han bort i matveien. Når vi kommer inn døra er det Mike de hilser på først før de titter opp og hilser på meg...

så alt i alt har vi hatt en kjempe koselig helg og siden mamma bor så øde til så må jeg jo få tatt noen bilder når villdyret er løst.

jgugugyu.jpg

Bartetreffdfgdrgdgsrg.jpg

catsiughiuyguy.jpg

catsiugiguigiuguyguy.jpg

catsjhguygfuyguyg.jpg

igiuugig.jpg

ihiuhiugiugiu.jpg

Mike013.jpg

Mike066.jpg

Mike069.jpg

Mike111.jpg

Mike117.jpg

Mike159.jpg

Mike161.jpg

Mike170.jpg

Den røde ringen viser hvor huset til mamma ligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da var det igjen tid for oppdatering.

Jeg og matmor Linda har vært på ordentlig barteferie hos Peco, Lissy og matmoren demmers og kan vel ikke si noe annet enn at vi storkoste oss.

Peico i kjent stil:

uyguygyu.jpg

Løøøøøøp.

uihuih.jpg

De 3 beste bartedyrene som finnes.

uihiuhuh.jpg

Riste seg ordentli godt.

ugyuyguyg.jpg

Vi besøkte også en kompis av Lissy og Peico og menneskevennen til Merethe. Odin er den mest geniale goldene jeg noen gang har møtt og fyyy så stor.

UYHGUYGHUYG.jpg

Gale Odin:

yttyfgtyfyt.jpg

OdinogMike014.jpg

OdinogMike171.jpg

OdinogMike098.jpg

Må jo også få skryte av at matmor Linda for første gang har vunnet noe og det er en fotokonkurranse. Ikke nok med at bildet ligger ute på siden, men hun vant også ett gavekort på 500 kr:O

http://www.hundognatur.no/extra_info_pages.php?pages_id=4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...