Gå til innhold
Hundesonen.no

Din flaueste opplevelse?

Carma

Recommended Posts

Entertain me!

Få meg til å le! :D

Fortell meg om din/dine flaueste øyeblikk! :P

Mitt flaueste øyeblikk er rett og slett for flaut for å fortelle, men kan dele med dere et øyeblikk som jeg der og da syntes var temmelig flaut iallefall:

Da jeg gikk på videregående holdt de på med ombygging av skolen og derfor hadde vi mye av undervisningen vår i ei brakke. Helt ok. Det verste var vel egentlig at vi hadde få doer fordelt på ganske mange elever, så i friminuttene var det gjerne lang kø i den bittelille gangen utenfor den bittelille doen. En gang hadde jeg det litt travelt med å komme meg på do da det var "den tiden i mnd" så jeg sneik meg ut av timen rett før den var slutt for å komme helt først i dokøa. Jeg gjorde min business og hørte at gangen fyltes opp av køfolk. Tok fram min siste tampong og... der trillet den ned fra vasken... ut gjennom glippet under døra... og ut til folket som sto der ute... :D Jeg satt der noen lange sekunder og tenkte frem og tilbake på hva jeg skulle gjøre. Ingen bind, dette var den eneste tampongen. Jeg funderte på å snike meg ut, plukke diskret opp tampongen og stille meg tilbake bakerst i køa, men dette ville aldri gå uten mange spørsmål og dessuten ville det aldri gå uten "tragedie" heller... Såh... Lille Bente 18 år eller deromkring åpnet forsiktig døra, kikket seg rundt (oh joy! Gangen var full av gutter....), spurte enda mer forsiktig om noen gadd å plukke opp tampongen på gulvet, takket pent (og priste seg lykkelig over at plasten fremdeles satt på!), låste, rødmet, gjorde seg ferdig, rødmet mer og tuslet ut.... :D

Hadde kanskje neppe vært like flau for dette nå, men da var det veeeeldig ille! :D

Ååååsså duh! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innerste hemmeligheter får dere ikke, men flauser har jeg så mange av at dere kan godt få en av dem.

En av de flaueste minnene er vel den gangen jeg satt i et stort møte med masse folk jeg ikke kjente. HELDIGVIS bare unge mennesker. Unge, snille og forståelsesfulle mennesker. Romslige mennesker med humor. Håper jeg.

Det som skjedde var nemlig at jeg nøs tre ganger på rad, og så tenkte jeg at sånn kan jeg jo ikke holde på på et møte, så jeg holdt meg for nesa da nys nummer fire kom. Det var vel trykket som gjorde at det kom en kjempepromp istedet. Pinlig stillhet og litt innestengt hysterisk fnising fulgte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke tamponger er flaut jeg :) Damer har mensen, liksom.. Sånn er det bare :)

Min flaueste opplevelse må være den gangen jeg var hos den daværende kjæresten, han bodde fortsatt hos foreldrene sine, vi dreiv med sånt kjærester gjør når de (tror de) er alene, det var sommer, kjempevarmt og vi hadde ikke på dyne. Så banker det på døren, og far selv i huset - som gikk ut fra at sønnen var alene - kom inn. Det var litt flaut.. *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år, hoppet fra 3 metern på Frognerbadet, den kjekkeste gutten på skolen sitter å ser på. Bikinibh blir detter av og jeg oppdager det ikke før jeg var på vei mot håndkleet mitt. Det husker jeg var dritflaut, og Frognerbadet var på en måte ikke det samme igjen.

ELLER, denne kom jeg på da Siri vasket Willy er før helgen :) Jeg hadde en hingst og denne hingsten hadde fått sopp på snoppen. For å få han til å slippe ut greiene sine, så setter jeg han forran ei hoppe. jada han slapp den ut han, og den var stiv som bare det, men vaskes måtte den. Inn i stallen kommer det 3 australske menn, kjekke som fysj. Eier av stallen kommer inn og sier at jeg skal ha de med på tur. Herregud, der står jeg med ett grepa tak i tissen til hesten min og vasker grundig rent :) En kan vel trygt si at det ble litt rar tur det der... man er ikke tøff og slikt når man er 18 og type ekstremt usikker på hele verden :) Heldigvis så den ene det komiske i det hele og begynte å tulle med meg etter litt, så jeg slappet litt mer av.

Jeg har flere jeg, men de sparer jeg til en annen gang. Kan vel nevne en omelett som tok fyr på første hjemmedaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innerste hemmeligheter får dere ikke, men flauser har jeg så mange av at dere kan godt få en av dem.

En av de flaueste minnene er vel den gangen jeg satt i et stort møte med masse folk jeg ikke kjente. HELDIGVIS bare unge mennesker. Unge, snille og forståelsesfulle mennesker. Romslige mennesker med humor. Håper jeg.

Det som skjedde var nemlig at jeg nøs tre ganger på rad, og så tenkte jeg at sånn kan jeg jo ikke holde på på et møte, så jeg holdt meg for nesa da nys nummer fire kom. Det var vel trykket som gjorde at det kom en kjempepromp istedet. Pinlig stillhet og litt innestengt hysterisk fnising fulgte. :)

Hahaha.. nå lo jeg godt!! Promp er gøy det,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mange opplevelser, men en av dem kommer jeg nok aldri til å glemme :) Jeg var på besøk hos en venn av meg, var vel 12 år eller noe. Jeg skulle på do, og oppdaget ikke før jeg var kommet inn og hadde satt med ned at faren hennes satt i badekaret. Jeg har vel aldri blitt så fort ferdig på do før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mange opplevelser, men en av dem kommer jeg nok aldri til å glemme :) Jeg var på besøk hos en venn av meg, var vel 12 år eller noe. Jeg skulle på do, og oppdaget ikke før jeg var kommet inn og hadde satt med ned at faren hennes satt i badekaret. Jeg har vel aldri blitt så fort ferdig på do før :)

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel på tiden jeg bodde i Mexico. Og der er all kjærestlig aktivitet ganske så "forbudt".. foreldre og autoriteter liker det ikke så godt.

Da må man liksom komme seg hjemmefra for å kose seg litt, og da er biler og tomme parkeringsplasser geniale. Det vil si, helt til to politimenn åpner opp dørene og overrasker oss.. det var utrolig utrolig flaut.. og samtidig litt skummelt da de i tillegg til bøter ofte legger ut navn i avisene så man skal være skikkelig redd for å dumme seg ut (da rikmannsfolket syntes det er likegreit å betale seg ut).

Heldigvis klarte jeg å oppgi feil navn og noen bot eller navn i avis så jeg heller aldri noe til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så deilig med andres pinlige øyeblikk!

Noe av det flaueste jeg har opplevd, finner man langt ned på siden her (under Amy, trusespiseren)

http://www.kingwanas.com/hvaerenbasenji.html

edit: angret meg og tok bort litt for flaut historie..

Haha, den trusespisehistorien er bare kongelig! :wub:

Angre seg er dumt asså.. man angrer igrunnen mest på det man ikke gjør... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
    • Hadde nettopp en kjempefin tur uten noe tull, og masse pen lineføring. Ede var skikkelig på tilbudssiden og ikke engang utålmodig på godbitene. Det går virkelig fremover. Ordentlig godgutt i dag 🥰 Flink vaktbikkje også, for anledningen i Miljøpatruljen. Forsøpling tar vi alvorlig.
    • Hadde nettopp et mareritt av en "treningsøkt". Hadde alle favorittingene hans og lommene fulle av snacks. Godt vær og stille og rolig feriestemning. Ede åpnet med å hoppe opp og bite og bjeffe og jukke og være teit. Jeg trodde vi skulle ha en fin økt med den energien der, men da jeg ba om utgangsstilling for TREDJE GANG, så gikk han sakte og satte seg seigt ned. ... Eneste lyspunkt var en fin innkalling da han mens jeg prøvde samle meg vimsete avgårde på egenhånd inn i en luftegård jeg ikke har gitt ham lov til å gå i. Da spratt han opp fra sniffingen og kom løpende inn med en gang. Supert! ..men det var det ENESTE han gjorde riktig på cue. Han dekket hver gang jeg ba om stå. Så dumt på meg når jeg ba om utgangsstilling. La repeatedly fra seg apporten en meter fra meg i forsøk på å innkassere uten å måtte gi den fra seg. Fant plutselig ut at det var kewlere å gå fra front mellom beina mine til utgangsstilling istedenfor å svinge bakparten inn, og gjentok den der flere ganger. Nektet gå fot uten lure i hånden. Den økende frustrasjonen min gjorde ikke ting bedre. Han begynte holde hard rock konsert. Hoppet og bet og jukket. SÅ kom jeg på at han ikke har fått skjønnhetssøvnen sin. Han hadde vært våken fra kl 07 i morges uten å blunde et blunk. Aha! All made sense. Tok ham med meg inn igjen, og det tok ikke engang et minutt før han brøt ut i full raptus og fløy villmann mellom veggene i toddler tantrum. Stoppet plutselig og begynte krafse og grave som en manisk gærning på gulvet, og falt så dønn om, som et slakt, rett i søvn. — Har De forsøkt skru maskinen av og på igjen? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...