Kaja Skrevet 9. Juni 2010 Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 BildeBlogg - Basenjiens mange sider Bokstavelig talt
Shilamon Skrevet 9. Juni 2010 Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 Sett bort fra at jeg er uenig i at den er verdt pengene, så var det veldig bra skrevet (Men du kunne kanskje tatt med "hva slags områder boka dekker". Altså f.eks, går den gjennom "hvordan kløve"? Eller "hvordan ha hunden i teltet?" eller "Hvordan lære hunden å krysse elver?" Etc... Bare random eksempler på "områder", det kan jo hende noen er interessert i å vite det før de leser boka. Forøvrig synes jeg den var alt for allmenn til at den er verdt 350 kroner, samme infoen kan man få om man setter seg på nett.) Takk for repsons på selve anmeldelsen, hva man mener blir man jo ikke nødvendigvis enig om. Skal se om jeg ikke kan få med mer omm hva den inneholder, prøvde å få med litt men ble kanksje litt vel grovt oppdelt.
Shilamon Skrevet 17. Juni 2010 Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Da har det vært litt for varmt her i sør og med det har jeg oppdatert siden min. Har nå begynt å dele inn hyttene etter landsdel, først ut er Østlandet og i tillegg til DNT- hyttene har jeg nå også lagt til noen Statskoghytter. Beklager den lange listen, ikke orket å begynne omkoding enda * sommerferie * Link til hyttelisten
Ganzie Skrevet 29. Juni 2010 Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Oppdatert resultatsiden, samt lagt ut nye bilder på galleriet.
TonjeRA Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Nye bilder i galleriet til Liita, samt oppdatert med resultater i fra en super helg i Sverige
Ganzie Skrevet 12. August 2010 Rapporter Skrevet 12. August 2010 Galleriet er oppdatert med islandshestbilder
Shilamon Skrevet 24. August 2010 Rapporter Skrevet 24. August 2010 Sommerferien er over og gradvis vekkes nettsiden til livet igjen. Oppdatert med nytt forsidebilde (som sikkert snart byttes igjen) og nye bilder i galleriet http://friluftshund.net/galleri.php
Shilamon Skrevet 26. August 2010 Rapporter Skrevet 26. August 2010 nytt banner på toppen t http://friluftshund.net/index.php
Benedicte Skrevet 3. September 2010 Rapporter Skrevet 3. September 2010 Har oppdatert siden til Cita og Tia med deres MH-skjema
Wanderlust Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Hjemmesiden er oppdatert med ny layout.
TonjeRA Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Oppdatert hjemmesiden med resultater fra utstillingene vi har vært på...
MonicaT Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Oppdatert med referat fra fasan jakt og valpebesøk
AnitaK Skrevet 7. November 2010 Rapporter Skrevet 7. November 2010 Da har hjemmesiden vår fått en liten Makeover Diezel & Aragon's hjemmeside
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar