Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagerminds C-kull


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Nå syns jeg du var frekk mot Saeta som faktisk har fått bronsemerket i Agility og opprykk til klasse 2 i LP :D Ikke noe ren utstillingshund her! :wub:

*flirer* ja man kan jo tolke det i værste mening. Tror ikke noe blir "ren" utsillingshund her i huset :D Det handlet vel mer om satsingsområde.

Og en av grunnene til at jeg liker Seata godt er pga det er guffe i henne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer* ja man kan jo tolke det i værste mening. Tror ikke noe blir "ren" utsillingshund her i huset :D Det handlet vel mer om satsingsområde.

Og en av grunnene til at jeg liker Seata godt er pga det er guffe i henne :D

Hihi, aldri om jeg tror du hadde kunnet trene kun utstillingsteknikk med en hund :wub: Men ja, det er jo det jeg liker også, og jeg håper jo å få fram valper med samme type temperament, for det er sånn jeg liker dem :D Valpene har det fremdeles bra, spiser og koser seg. Nå skal jeg ut et ærend straks, så jeg rekkeri kke bilder enda, men det blir senere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:P

Er det mange på venteliste?

Har en del interesserte ja, men ingen jeg har bestemt meg for helt sikkert enda :D Det er altfor tidlig å si hvem som kan dra hvor uansett, så jeg velger å se an en god stund. Med andre ord er det fortsatt fullt lovlig å melde seg som interessert, for jeg lover ingenting så tidlig.

Jeg håper virkelig at hann 1 blir den fineste, for den kragen der kommer til å ta seg godt ut på utstilling! Misunnmisunn!

HELT enig! Jeg får jo ofte en magefølelse på en eller flere, og denne gangen var det ham. Han skal ikke reise langt om han blir av utstillingskvalitet, for da selger jeg ikke hele :D Ellers er de veldig jevne i hodeform i forhold til Saetas forrige kull, så jeg håper de ender opp ganske typelike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...