Gå til innhold
Hundesonen.no

Advent 2009.


Ricco

Recommended Posts

Å nei, ikkje her i huset i vertfall! Her kjem nissene frem samtidig som adventstaken :hmm: Sånn har vi alltid hatt det.

Men har ei venninne som henger opp lilla kjøkkengardiner til advent og bytter til røde til jul. Men heldigvis så har ikke alle samme smak og det skal vi vel være glade for, for då hadde det blitt ensformig! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig. :D

Må bøye nakken og si at jeg ikke eier julepynt av noe slag. :wub:

;) Shame on you :D Pynter vanligvis den 23. men i år drar jeg tidlig hjem for å feire jul hos foreldrene mine, så da pynter jeg helga før, rundt 17.-18. vil jeg tro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Shame on you :wub: Pynter vanligvis den 23. men i år drar jeg tidlig hjem for å feire jul hos foreldrene mine, så da pynter jeg helga før, rundt 17.-18. vil jeg tro :D

Veeeet... Men jeg feirer aldri jula hos meg da - kjøpt meg en billig julekalender - teller den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Shame on you :wub: Pynter vanligvis den 23. men i år drar jeg tidlig hjem for å feire jul hos foreldrene mine, så da pynter jeg helga før, rundt 17.-18. vil jeg tro :D

Jeg får helt sjokk når folk julepynter i begynnelsen av desember, det skal jo skje på lillejuleaften om kvelden! Pussig at slikt skal stikke så dypt! :D

Jeg har hengt opp fire adventstjerner og funnet fram lilla kubbelys. Lys på utejuletreet hører også med, men det må vente til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt sjokk når folk julepynter i begynnelsen av desember, det skal jo skje på lillejuleaften om kvelden! Pussig at slikt skal stikke så dypt! :D

Jeg har hengt opp fire adventstjerner og funnet fram lilla kubbelys. Lys på utejuletreet hører også med, men det må vente til i morgen.

Om du tror at jeg har julepyntet nå så tar du nok feil.... Julepyntingen skjer 23 des hos oss. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! Og uansett så ble det veldig koselig i huset ditt altså, det finnes ulike tradisjoner rundt det å pynte til jul, ikke noe galt i det! :wub:

Ja det gjer det, og det er egentlig bra synes eg. :D Har hatt denne tradisjonen i 30 år, og tror nok familie og venner hadde reagert om eg ikkje hadde gjort dette.

Men så er eg et uhelbredelig julemenneske og då... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så kjempe koselig ut, da! :D

Jeg pynter ikke til jul, jeg. Ikke advent heller... Har hengt opp et rødt hjerte som kom fra Blindeforbundet, men det blir nok alt. Er nemlig så innmari dårlig på å ta det ned igjen! En "juleku" vi hang opp hos mamma har hengt fremme i 7-8 år nå. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt sjokk når folk julepynter i begynnelsen av desember, det skal jo skje på lillejuleaften om kvelden! Pussig at slikt skal stikke så dypt! :wub:

Jeg har hengt opp fire adventstjerner og funnet fram lilla kubbelys. Lys på utejuletreet hører også med, men det må vente til i morgen.

Samme her, akkurat julepynten (nisser og sånt) kommer ikke frem før 23. (Ikke at jeg har noen, men prinsippet lever:P), men jeg liker å pynte med ekstra lys både ute og inne første søndag i advent. Lyse opp adventstiden litt. Har ikke fått gjort det HELLER, for det viste seg at ingen av julelystingene mine overlevde flyttingen.

Ricco: Det ble kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...