Siri Skrevet 12. Juni 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2010 Sasha så riktig så fin i fargen ut Top Wesselton's a Boss from Norway, er vel litt mer uren? Men forøvrig syns jeg han så ganske flott ut! Jeg er litt usikker på om vi kanskje har bytta om navna på hundene, for ut fra slik de var som valper BURDE hannhunden sett reinere ut, mens tispa var mer urein, men skitt au - vakre er de åkke som *ler*. Her er Sascha igjen forresten: Forøvrig lever fortsatt småttisene fra Willys andre kull i beste velgående. Det er visst futt og fart i valpekassen nå . Ikke så lett å si noe om dem ennå, men jeg synes fargen ser grei ut på de fawne, også synes jeg snutepartiet ser riktig kraftig og bra ut - kanskje litt kort, men det er jo Willy som er pappa'n, så det skulle vel bare mangle *ler*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2010 Lenge siden jeg har fått oppdatert noe her, men nå begynner altså valpisene fra Willys første kull å vokse seg store og flotte - og i helgen avsluttet de sin valpeshowkarriere. Top Wesselton's Star from Norway - Joy - ble BIR, 1. BIG, og 2. BIS, mens hennes bror Top Wesselton's Gambler from Norway ble BIM. Top Wesseltons Gambler from Norway (Fra Martha Hamres Facebook) Top Wesselton's Fire from Norway Top Wesselton's Star from Norway Top Wesselton's Star from Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2010 Altså, den fawnfrøkna er bare RÅlekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2010 Altså, den fawnfrøkna er bare RÅlekker! Ja, ikke sant hun er ? . Tror hun kommer til å bli veldig veldig bra - håper bare hun ikke blir alt for lys i fargen. Hun BURDE vært mørkere med den juniorpelsen, for hun lysner nok kraftig i året som kommer, men vi får bare håpe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgaine Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2010 Fine var de alle tre Det skyldes sikkert lys og vokse pels men syns Gamblers pels så mer sjokolade enn svart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2010 Fine var de alle tre Det skyldes sikkert lys og vokse pels men syns Gamblers pels så mer sjokolade enn svart ut. Ja, Gambler har mye rødt i pelsen sin nå - det er litt typisk for alderen, og lyset har nok noe av skylda, men det er ikke ønskelig med så mye rødt i pelsen, selv ikke i den alderen. Jeg tror dog det vil forsvinne når han skifter til voksenpels, men sjansen for at han blir grå-svart som sin far er definitivt tilstede (de blir gjerne det de med mye rødt i det sorte). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2010 Star from Norway er bare rålekker! Og det er de andre og altså. Blir spennende å se hva voksenvenstresvingene bringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2010 Lekre! Willy kan sakene sine altså Synes disse fargesakene høres innmari komplisert ut. Kan bli slik og slik liksom. Glad jeg har en rase som fødes med en farge den beholder slik den er hele livet Men fargene på de alle var jo stilige nevertheless da! (Jeg aner ikke hva som er ønskelig eller ikke, men de var jo flotte!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2010 Vakre barna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar