pippin Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Idag fikk jeg igjen ilderne å da måtte de få møtes. Vi starter rolig met dette slik at de ikke skal bli for stresset. Tila var ganske så ivrig og ble litt stresset men roet seg fort ned igjen.. Bildene er tatt med digitalkamera så derfor den crappye kvaliteten.. Først fikk de velkomst"gave" av oss. Eggeplomme og det er nam nam! Herregud hva er det du har med deg?? Lukta ganske rart her ja... Litt hilsing via reiseburet Skulle gjerne vært med inn altså... Buret er ordnet og Tila får komme inn å hilse på Så fikk Milo hilse på face2face.. Tila var IVRIG.. Men var rolig når hun fikk beskjed om det. Stolt over henne da ja.. Litt leking ble det.. Maten min altså.. Haki glefser litt mer og er mer usikker så han fikk ta det litt rolig ikveld. Jeg er kjempeglad over at det har gått SÅ bra!
SoppenCamilla Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Oi, det ser ut som om det gikk kjempebra, jo! Gratulerer! Kjempesøte ildere, og Tila!
Tuskelusken Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Herlige bilder! Bra det gikk så bra, da. Ilderne var veldig søte.
Lola Pagola Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Hihi så søte Håper de blir gode venner da :rolleyes2:
Betty Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Åååh ildere! Herlige små dyr, og flinke Tila! :rolleyes2: Da jeg bodde på internat da jeg gikk grunnkurs hadde et par av naboene ildere, og et par av dem pleide å leke sammen hundene våre (to var litt for hissige med tennene til det). Herlige dyr når de er godt vant til mennesker og trygg på dem. Et par av dem ble hentet på pelsdyrfarmen til skolen som valper, og det var ikke alle av dem som ble helt håndtam. Og de der biter sabla vondt når de først biter, men så søøøte og morsomme.
pippin Skrevet 25. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2009 Hehehe.. Typisk ilder det ja.. :rolleyes2: Heldigvis har vi lært bort biting fra ung alder her da så her er det ingen som napper i hverken fingre, nese eller tær.. ;P
Bananen Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Aaaaah, jeg savner frøkna mi, jeg ...
ToneS Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Herlige bilder! Så bra det gikk bra når de ble introdusert da!
PsychoLynx Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Jøss så herlig da! trodde ikke hunder og ilder kunne gå sammen sånn jeg. Moro! Kan de gå løs med katt også.......? :rolleyes2:
pippin Skrevet 26. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2009 Ja katt er ikke noe problem.. Bare å passe på litt innimellom, men de klarer fint å ordne opp seg imellom. :rolleyes2: Bare de blir vant til hverandre så er det ikke noe problem.
Bananen Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Katt og ilder går mycket bra sammen. :rolleyes2: Beklager rævva kvalitet ...
Maria Skrevet 27. November 2009 Rapporter Skrevet 27. November 2009 Åh, som jeg savner å ha ilder i hus... *sukk* Prøvde Casper (ilderen) og Chessea sammen en dag. Chessea ble skikkelig skeptisk, det var Casper som styrte hele greia. Rare, tøffe krabaten. Morsomme bilder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar