Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 7.-8. november


Siri

Recommended Posts

KIP blir benevt som 4.premie i Kvalitet. Derfor har du fått en KIP(dersom det står 4 i Kv-rubrikken på kritikkskjemaet?), men noen har misforstått og gitt deg en grønn sløyfe tydeligvis.

Det var dommeren som sa jeg fikk 4 fordi hunden haltet. Og han sa det rett til meg.... Men samma kan det forøvrig være. Hilda oppførte seg eksemplarisk i ringen og er fornøyd med det.

Btw Gratulerere alle sammen med premieringer!:aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Det var dommeren som sa jeg fikk 4 fordi hunden haltet. Og han sa det rett til meg.... Men samma kan det forøvrig være. Hilda oppførte seg eksemplarisk i ringen og er fornøyd med det.

Btw Gratulerere alle sammen med premieringer!:lol:

Ja, nettopp, da sa dommeren at du fikk 4. fordi hunden haltet, altså at hunden ikke kunne plasseres fordi den haltet. :aww: KIP = 4.premie i kvalitet. Og da har de også skrevet det på kritikkskjemaet, 4.kval. :lol: Men sløyfen er nok en feil noe sted

Og ja, det viktigste er at man er fornøyd med hunden! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk :aww: Prøvde forresten å se etter deg, men regner med at du ikke var der i helgen? :lol:

Nope, jeg var på saluki rase-konferanse jeg :aww:

Må bare dele bilde av BIS-2 hunden (Lørdag):

dbis.jpg

Grattis :lol:

Men hva er det som står bak deg? Ser ut som du har en blomsterkrans rundt hodet :aww:

og Bim hunden til Astrid (Søndag)

keebim5.jpg

Er det derre liksom den lille Kee-Kee :lol: Hun er jo blitt en riktig flott og "voksen" dame jo!

Grattis så mye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dommeren som sa jeg fikk 4 fordi hunden haltet. Og han sa det rett til meg.... Men samma kan det forøvrig være. Hilda oppførte seg eksemplarisk i ringen og er fornøyd med det.

Btw Gratulerere alle sammen med premieringer!:)

Men selv om alle dommere nå kan fungere som ringsekretærer, betyr ikke det at de kan alt om rutiner i ringen. Og du var tydeligvis også uhelsig med ringsekretæren.

Som Emma sier, det er ingenting som heter 4. eller "grønn" i kvalitetsbedømmelsen. Da heter det KIP, og sløyfen er egentlig BRUN... Og det er bare teknisk at man skriver 4 i stedenfor KIP.

Trist når de som jobber i ringen ikke er oppdatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...