TineSimbaNana Skrevet 21. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2009 Da regner jeg med at de som har sagt de skal komme kommer Jeg får ikke sjekket nettet noe mer nå, siden jeg skal til bestemor og kommer mest sannsynlig til å gå ned fra meg. Mulig vi er det før 13.00, så bare å komme før hvis dere vil
MollyC Skrevet 21. November 2009 Rapporter Skrevet 21. November 2009 Jeg har snakket med Felleskjøpet i dag og den bommen det er snakk om er for tollområdet og dit kommer vi ikke uansett. Det er helt greit å parkere på plassen utenfor Felleskjøpet og der kan man stå så lenge man vil. Så jeg kjører til Felleskjøpet, for det er den øya det er snakk om?
Marianne&Java Skrevet 21. November 2009 Rapporter Skrevet 21. November 2009 Jeg har snakket med Felleskjøpet i dag og den bommen det er snakk om er for tollområdet og dit kommer vi ikke uansett. Det er helt greit å parkere på plassen utenfor Felleskjøpet og der kan man stå så lenge man vil. Så jeg kjører til Felleskjøpet, for det er den øya det er snakk om? Ja felleskjøpet er visst der! Er det en plass å stå der? hmm.. Da kjører jeg innom der og ser om jeg skjønner noe hvis ikke parkerer jeg bare på cc! Vi sees etterpå
MollyC Skrevet 21. November 2009 Rapporter Skrevet 21. November 2009 Vi kunne stå så lenge vi ville ved Felleskjøpet og bommen er lenger inn på øya. Jeg er der litt før kl. 1300.
MollyC Skrevet 22. November 2009 Rapporter Skrevet 22. November 2009 Takk for hyggelig treff i går. Tine, jeg får ikke sendt deg melding ang. de fotogreiene, men kan du gå inn på hjemmesiden min og bruke mailadressen min derfra.
MollyC Skrevet 22. November 2009 Rapporter Skrevet 22. November 2009 Glemte adressen: www.kennelmollycoddle.com beklager det.
Marianne&Java Skrevet 22. November 2009 Rapporter Skrevet 22. November 2009 Det var innmari koselig i går altså! Vi hadde det kjempekoselig og det var en sliten puddel som slokna på sofaen da vi kom hjem
TineSimbaNana Skrevet 24. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2009 Takk for et koselig treff. Sorry for at jeg legger ut bilder litt sent, men her kommer noen:
Marianne&Java Skrevet 24. November 2009 Rapporter Skrevet 24. November 2009 Hahahahahahaha! Så fine bilder Enda godt at bikkja mi alltid ser så smart ut da På det første bildet ser det jo ut som hu flyr!
MollyC Skrevet 24. November 2009 Rapporter Skrevet 24. November 2009 Supre bilder Tine. Kan jeg bruke noen av dem?
Red Merle Skrevet 24. November 2009 Rapporter Skrevet 24. November 2009 Så fine bilder Sikkelig kjipt at vi ikke fikk blitt med (hadde ikke penger til toget, blæ). Mulig å få til et nytt treff der vi kan bli med også?
SiriEveline Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Så fine bilder Sikkelig kjipt at vi ikke fikk blitt med (hadde ikke penger til toget, blæ). Mulig å få til et nytt treff der vi kan bli med også? Me too!
Heidihj Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Så ut som dere hadde det fint! Savner Drammenstreffa altså! Men jeg kommer sterkere tilbake
Ross Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Knall fine bilder;) nå skjønte til å med jeg hvor det var;) vi er med nestagang;)
TineSimbaNana Skrevet 15. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2009 Supre bilder Tine. Kan jeg bruke noen av dem? selvsagt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar