Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen?


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Hvem kommer lørdag 21.November?

Tine med Nana (Border Collie), Loppa (Phalene) og Tintin (Papillon).

Siri med Tinka (Phalene) evt. også Chico (Kleiner Münsterländer).

Marianne med Java (Storpuddel)

MollyC med Kicki og Theon (bearded collie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kommer lørdag 21.November?

Tine med Nana (Border Collie), Loppa (Phalene) og Tintin (Papillon).

Siri med Tinka (Phalene) evt. også Chico (Kleiner Münsterländer).

Marianne med Java (Storpuddel)

MollyC med Kicki og Theon (bearded collie)

Jeg har prøvd å høre om det er noen andre som også har lyst til å bli med, men som ikke er på hundesonen. Hadde vært morro om de også blei med, da hadde vi blitt en del hunder og mennesker! ;) Sosialt! :ahappy: Får ihvertfall svar av de litt nærmere :D

Skal vi si kl.13.00? passer det? Og møte plassen, blir det på den "øya" ved holmen brua? :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... er ikke helt me hvor øya ved holmenbrua brua er jeg? Ved felleskjøpet er dt noen som nevner.. men hvor ved?

Men har lyst til å komme... skrekkblandet fryd kan det vel kalles, vet det blit litt slitsomt me ross for han er så gira om dagen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... er ikke helt me hvor øya ved holmenbrua brua er jeg? Ved felleskjøpet er dt noen som nevner.. men hvor ved?

Men har lyst til å komme... skrekkblandet fryd kan det vel kalles, vet det blit litt slitsomt me ross for han er så gira om dagen.. hehe

Kanskje noen andre som er litt bedre enn meg til å forklare? :innocent: Marianne? :wub:

Dukket opp en hyttetur som jeg har lovet å være med på. Og eneste helgen som passer er da neste :S

Men det er ikke helt bestemt enda.. men hvis det blir noe av får jeg dessverre ikke vært med :)

Det var synd :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi sorry! Kan prøve å forklare jeg.. Ikke så veldig flink jeg heller da, men...! Hehe! Veit du hvor cc er? Hvis du er på strømsøsida og skal over til cc må du kjøre over holmenbrua! Da kjører man først over en bru, så er det en rundkjøring før man går rett over neste bru! Er imellom der. Veldig enkelt å finne fram :innocent: Men hvis du kjører bil så kan jeg jo møte deg på cc. Da kan vi gå sammen bort! Kan ikke parkere på øya uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvem som kommer, blir vi flere enn de på listen?

Hvem kommer lørdag 21.November? klokken 13.00.

Tine med Nana (Border Collie), Loppa (Phalene) og Tintin (Papillon).

Marianne med Java (Storpuddel)

MollyC med Kicki og Theon (bearded collie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å være på cc 10 på ja :P Hvis noen vil møte meg så bare se etter ei som ser litt forvirra ut (ser ikke så langt hvis jeg ikke har på brillene :blink: ) med en overlykkelig puddel i andre enden av båndet! Java har en liten tust med pels ytterst på halen (ellers er hun ganske kort!), bare sånn i tilfelle det skulle vært flere pudler der samtidig :P Hvis jeg ikke ser noen andre så går jeg bare over! Hvis man ikke har en spesifikk avtale om å møtes der da, selvfølgelig!

Sorry hvis jeg skreiv litt merkelig :) Er en smule trøtt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...