Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen?


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Helgene passer nok best med tanke på at det blir så fort mørkt ute nå ja :)

Den helgen kan jeg ikke svare helt sikkert på enda, jeg skal ha besøk, men jeg skal høre om kusinen min har lyst til å bli med så jeg kommer tilbake til det :)

Forresten, noen andre som kan den helgen??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å si lørdagen da? hvor vil dere møtes?

Hehe.. jeg kommer nok t å gå litt i vinkel når jeg kommer med min hund, han er litt gira me andre og innimellom er d litt flaut å møte folk,,, men blir jo ikke bedre om vi ikke tørr møte heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å si lørdagen da? hvor vil dere møtes?

Hehe.. jeg kommer nok t å gå litt i vinkel når jeg kommer med min hund, han er litt gira me andre og innimellom er d litt flaut å møte folk,,, men blir jo ikke bedre om vi ikke tørr møte heller..

Jeg kommer med tog.. så eneste ønske er at det ikke er altfor langt å gå, og rimelig lett og finne.. men viktigst er at det egner seg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg faktisk jeg kan å :lol: Det hadde vært gøy altså! Jeg har også en hund som blir litt overivrig når vi møter andre hunder i bånd... :aww: Men er ikke no problem når hun får løpe løs altså!

Jeg skjønner hvilken øy du mener Tine, og der er det kjempeålreit! Men det er jo litt dårlig med parkering da.. Og kanskje ikke så lett for Tinka-Tequila som kommer med tog?! Men en sånn type plass hadde jo vært suverent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg faktisk jeg kan å :aww: Det hadde vært gøy altså! Jeg har også en hund som blir litt overivrig når vi møter andre hunder i bånd... :aww: Men er ikke no problem når hun får løpe løs altså!

Jeg skjønner hvilken øy du mener Tine, og der er det kjempeålreit! Men det er jo litt dårlig med parkering da.. Og kanskje ikke så lett for Tinka-Tequila som kommer med tog?! Men en sånn type plass hadde jo vært suverent!

Så bra :aww::lol: Jeg syns ihvertfall det er en kjempe fin plass å slippe hundene på og det er nesten ikke folk der på denne tiden av året. Ikke så enkelt å parkere, men det er jo flere steder man kan parkere og f.eks bare gå over en av bruene? Man kan jo kanskje stå på felleskjøpet også? :lol:

Om det blir på dette stedet kan jeg møte Tinka-Tequila på togstasjonen, så kan vi slå følge sammen bort :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller nå ble jeg litt usikker men jeg nesten sikker på at det fortsatt er felleskjøpet der! :aww:

Jeg er utrolig dårlig på å forklare, men det er ikke langt unna. Nå spørs det jo når vi skal møtes, for det stenger jo ganske tidlig der på lørdager og da er det en bom der, så det er vel smartest å parkere et annet sted og evt. gå over en av bruene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...