Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine nye Egenproduserte bannere :D!


Basse

Hva syns du om bannerne?  

14 stemmer

  1. 1.

    • Di var fine di! :D
      8
    • Ja de så bra ut de...
      2
    • Tja, har sett bedre, men her Difinitivt sett verre...
      2
    • Nei, de likte jeg ikke...
      0
    • Uæk, de var stykke de! Heselig bakgrunn!
      2


Recommended Posts

Skrevet

Oh, nå begynner det og bli ordentlig morro å lage bannere, har fått noen henvendelser i det siste nå om å lage bannere, og jeg syns det er morro å holde på med bannerlaging :D

Det er morsomt å se fremgangen og jeg ser Stor forskjell fra min aller første banner til mine nyere bannere, og det er morro ;)

Nå har jeg laget noen bannere til meg selv da!

Ble egentlig ganske så fornøgd med de :P

Elsket bakgrunnsfargen altså:(

Det var når jeg så den at jeg hadde lyst til å prøve å lage til meg selv og her er resultatet:

minbannerny14ii.jpg

minbannerny28xn.jpg

minbannerny31ay.jpg

Hva syns dere?

På hjemmesiden min har jeg lagt ut bannerne jeg har laget, så om du har lyst til å se flere så må du gå inn på:

www.home.no/ks-b eller www.home.no/katarina.s.b (eller trykke på bannerene) og derretter velge selvlagede bannere :(

Husk å signere gjesteboken mens du alikevel er der inne da :(

Sorry om dette virker som skrytete eller noe sånt altså, men jeg måtte vise frem du nye bannerne og høre hva dere syns :P

Skrevet

Tusen takk for kjempkoselige kommentarer :D

(hehe, fikk jo mer respons på bannerne jo enn da jeg la ut linken til den nye hjemmesiden min :P)

Fortsett å skrive hvem dere likst best, det er alltid koselig å se ;)

Skrevet
Fine bannere, men synes det bilde i midten forstyrret og gjore det litt rotete

Veldig fine!

Men er nok litt enige i at bildene i midten gjorde det litt rotetete.

Likte best nummer 2 uten/endring av bildet i midten.

Ja, dere har jo lov til å mene hva dere vil :)

Ville prøve ut det og ha 3 bilder på banneren , og da synes jeg det ble mest oversiktelig og sette de opp slik...

Pleier vanligvis å ha 2 bilder, men ville prøve med 3...

Kan jo se hvordan det blir med kun 2 bilder senere.. .

Akkurat nå er jeg hos en venninne og besøker sonen mens hun spiser :P

Skrevet
Jeg syns den lilla skriften blir for vanskelig å lese mot den turkise bakgrunnen, men ellers helt ok.

Oki :)

Ja,litt vanskelig å finne en farge som ble lett synelig, skal prøve å gjøre den litt mørkere siden slik at den kanskje blir lettere å se :P

Skrevet

Koselig å høre :)

Hadde lyst til å prøve ut med 3 bilder på en banner til meg selv, har ikke prøvd på det før, kun til andre...

Skrevet
Koselig å høre :)  

Hadde lyst til å prøve ut med 3 bilder på en banner til meg selv, har ikke prøvd på det før, kun til andre...

Det hadde kanskje blitt bedre hvis du hadde gjort det bildet i midten mer gjennomsiktig slik at skrifta kommer bedre frem

Skrevet

Det hadde kanskje blitt bedre hvis du hadde gjort det bildet i midten mer gjennomsiktig slik at skrifta kommer bedre frem

Ja, den første banneren har jeg gjort det på som du ser :P

Skrevet

Ja, den første banneren har jeg gjort det på som du ser :P

Ja, ser det men der kunne skrifta vært en annen farge.

Skrevet

Ja, ser det men der kunne skrifta vært en annen farge.

Ja, sliter litt med å finne farge på den og synes den jeg har er fin, men kan prøve å gjøre den mørkere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...