Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen

MegaMarie

Recommended Posts

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Eh..kjelling???

Kjekking da! :whistle: Man må jo lære seg og tolke kjappe skrivefeil. K er ved siden av L, derfor kan man fort skrive feil. :icon_redface:

Skrevet
Jeg liker den unge Alice Cooper, Mick Jagger og Keith Richards.... :getlost:

Jøsses, du kunne vært datteren min og vi liker samme typer :)

Men nå er alle oldisgamle jo.

Ja, der kom det... :rolleyes2:

Skrevet
Kjekking da! :) Man må jo lære seg og tolke kjappe skrivefeil. K er ved siden av L, derfor kan man fort skrive feil. :rolleyes2:

bah.... godt poeng! Jeg bare antok at det var et ord jeg ikke kjente til *flire unnskyldende*

mente kjelling jo, som i Christan kjelling, på norske landslaget for herrer i håndball :getlost:

eh.... ok.... Sånt fungerer jo dårlig på folk som jeg som knapt nok vet at det er en sport som heter håndball (nuja, litt overdrevet :))

Skrevet
Jøsses, du kunne vært datteren min og vi liker samme typer :)

Ja, der kom det... :rolleyes2:

Jeg vil være datteren din :)

(mamma skulle gjerne vært hundeoppdretter og like samme typer) :getlost:

Skrevet

Jeg synes drømmemannen bør være hundeinteressert. Og morsom...og han bør jo synes at jeg er morsom også da :)

heheh.. spørs hva HAN bryr seg om da.. hehe

.. Ellers liker jeg litt kraftige gutter jeg da.... Tommy Steine feks... :rolleyes2: :)

:getlost: Det er tremeningen min. Og han har faktisk Parson Russell han også :)

Skrevet
Jeg synes drømmemannen bør være hundeinteressert. Og morsom...og han bør jo synes at jeg er morsom også da :P

:) Det er tremeningen min. Og han har faktisk Parson Russell han også :)

Hehey... KULT! fiks en date a! :rolleyes2: (vi skiter i at han er gift... :getlost: ) Vet at han har Jack Russel... Tommy er bare sååå kjekk :D

Edit: Parson russel står det ja.. Trodde det var jack han hadde jeg.. j, da lærte jeg noe nytt i dag også :)

Skrevet
Jeg vil være datteren din :)

(mamma skulle gjerne vært hundeoppdretter og like samme typer) :rolleyes2:

:) Du er nå søt da...

Tenker din mamma er er verdens beste mamma jeg :getlost: Hilste ikke jeg på henne på Hamar da? Ved store ringen.

*men kanskje vi skal ta henne i et lite hunde/mannekurs?*

Har vel hatt min dose med drømmemenn jeg, alt fra barka rockere til pene smørpakker :)

Skrevet
:) Du er nå søt da...

Tenker din mamma er er verdens beste mamma jeg :) Hilste ikke jeg på henne på Hamar da? Ved store ringen.

*men kanskje vi skal ta henne i et lite hunde/mannekurs?*

Har vel hatt min dose med drømmemenn jeg, alt fra barka rockere til pene smørpakker :D

Nei, hun var ikke der på søndagen, men ja! Kurs takk! (she need) Men hun er bra hun :rolleyes2: :getlost:

Viggo Mortensen!

viggo_mortensen_10.jpg

:)

Iiih <3 Han OG Hidalgo er sikleobjekt!

Skrevet
Her snakker vi drømmemenn altså...:)

Travolta på sine yngre dager

http://blogs.babble.com/famecrawler/wp-con...volta-photo.jpg

SE PÅ DET DER!

Sånn var han når han var ung- hvordan endte han opp? JO, som Edna Turnblad i Hairspray :rolleyes2: :getlost:

Kanskje, hvis jeg begynner å gå etter skikkelig stygge gutter, så blir den heldige jeg til slutt gifter meg med DRITPEN om noen år?! :)

INGVILD SKREV DET -.-

PS: Jeg synes forsåvidt Travolta alltid har vært stygg.

Skrevet

Ben Barnes :rolleyes2:

ben_barnes_in_walt_disney_pictures_the_chronicles_of_narnia_prince_caspian.jpg

Og William Moseley :getlost:

william_moseley_1164174594.jpg

Søtnoser :) Begge har spilt i Narnia filmene faktisk :)

Edit: Måtte ha med noen flere hjerter...

Skrevet
hehe...de gutta der blir litt for puse-pene altså! :)

Menn skal være menn!! :rolleyes2:

Jeg liker puser :)

Og det gjør ingenting at de har en sånn fin britisk aksent heller :getlost: Haha!

Skrevet
Liker denne tråden her :rolleyes2:

Shemar Moore

I rest my case! :getlost:

Ah... dette eksemplaret er en fryd for øyet ja!

Men litt rart igrunnen, dersom jeg skal ta utgangspunkt i meg selv så har jeg en tendens til å "falle" for mannfolk som snakker med engelsk aksent - og det rimelig uavhengig av utseende :S Har jeg en aksent-fetisj da? *flire*

Skrevet
hehe...de gutta der blir litt for puse-pene altså! :)

Menn skal være menn!! :rolleyes2:

Åh, jeg kunne ikke vært mer enig! Menn skal ha skjegg og hår på brystet som jeg kan kose med! :getlost:

Og jeg har ingenting imot å få svineinfluensa dersom det er denne legen som skal behandle meg...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! Vi har vurdert Toller, Flatcoated Retriever og husky faktisk! Synes selv at huskyer er så fantastiske, men ville ha noe litt mer førerorientert. Tror selv at en flat og belgisk fårehund blir for mye hund igjen. Men tusen takk for gode tips! Og når det kommer til røyting har vi tatt dette i betraktning ja! Fordelen med husky er jo at de har røyte perioder! Så satser på at robotstøvsugeren vår får kjørt seg!
    • Tydeligvis. Har snakket med mange som har blitt "tvunget" til å kjøpe hund.  Personlig så ble jeg paff, og skuffet- fra en seriøs oppdretter som kydde så og vær så imøtekommende til skikkelig skarp sur stemme...    
    • Så bra du tenker på økonomien før du skaffer hund! Det koster en del, og som du har erfart kan det fort komme på ekstra kostnader. Når det gjelder timing så er det noen faktorer. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oppdrettere så kan det ta tid å finne et valpekull med leveringsklare valper. Noen oppdrettere har reservert alle valpene før de er født. Så start med å kontakte ulike oppdrettere og sjekke tid for valpekull, om foreldrene oppfyller avlsrådene til raseklubben osv. Hvis dere skal flytte, slik jeg forstår det, så kan det være greit å ha kommet noenlunde i orden før en valp kommer i hus. Er huset "valpesikkert"? Er det hage/uteområde som er inngjerdet, er dette noe dere tenker å gjøre eller ha på plass før valpen kommer? Er det noen store oppussingsprosjekter i ny bolig som kan være greit å ha unnagjort før man får en nysgjerrig og aktiv krabat i hus? Personlig foretrekker jeg å få valp i sommerhalvåret, når man uansett er mye ute. Det gjør dotreningen så mye enklere enn å måtte pine seg ut i -15 annenhver time, og stå og vente på at valpen skal gjøre fra seg. Siden du kommer til å være hjemme så er ikke alenetrening et stort problem, men en valp er aktiv, så det kan være greit å få valp i en rolig periode, kanskje ikke rett før eksamensperioden f.eks. Når det er sagt så kommer jo alt an på når den rette valpen fra den rette oppdretteren er leveringsklar. Når valpen først er i hus så må man tilpasse seg det, men det virker jo som dere har gode forutsetninger tenker jeg.
    • Jeg synes golden virker som et bra alternativ for dere. Siden du er vant til husky så er du vant til høyt aktivitetsnivå, og det virker som du er forberedt på og klar over at golden trenger litt mer mental aktivisering, men også er mer førerorientert og lettere å trene. Den store negative faktoren for min del med golden er at de røyter MYE. Her er det enten mye børsting og støvsuging og/eller ofte bading. Men hvis dere fikser det synes jeg det høres ut som en golden vil trives hos dere. Det er mange raser som kunne passet, jeg tenker flatcoated retriever, belgisk fårehund, finsk lapphund eller setter. Men jeg synes golden virker som et veldig godt alternativ for dere.
    • Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...