Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårligste film

JailyTina

Recommended Posts

Hehe, jeg liker'n. Men jeg liker egentlig Terry Gilliam også, da. :whistle:

Gi deg da, har du aldri sett dårligere?? Jeg synes den var veldig bra jeg. Men jeg liker den typen filmer og da.

Nope. Ekkel, skummel film. Men så er jeg litt sær, da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dårligste filmen jeg har sett? Det er jo litt vanskelig å si i grunnen. Noen filmer ser jeg selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å synes at de er spesielt bra, og da blir jeg jo heller ikke så veldig overrasket over at filmen faktisk er dårlig. Andre filmer derimot, har jeg forventninger til at skal være nokså bra, men så oppfyller ikke filmen disse forventningene i det hele tatt. Et par eksempler på det er Traffic (som tross alt er en nokså kritikerrost film, men som bare varte og varte og varte uten at det skjedde noe i det hele tatt (mamma og jeg så den sammen og etter en time gadd vi ikke mer, så vi begynte å se noen Friends-episoder i stedet liksom)) og Kautokeinopprøret (som jeg ikke så da den gikk på kino, men som jeg fikk med meg at var en "stor, norsk spillefilm" og som mange av mine venner sa var kjempebra. Da jeg endelig fikk sett den, syns jeg den var helt forferdelig kjedelig og dårlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det skal være en fantastisk bra film som du bare må få med det.

Ja, fordi det er en idealisering av at alle nynazister er forferdelige, dårlige og verdiløse mennesker - og siden det er en sosialt opphauset og akseptert mening så blir det nødvedigvis slikt. Ikke bare viser den til et skjevt bilde, men den er unødvendig "overrated" og popularisert pga temaet, ikke den filmatiske kvaliteten. Fortjener absolutt ikke sin plass på top 250 hos IMDb.

Kautokeino Opprøret så jeg på kino og på tv, og jeg likte den veldig godt. Men man må kanskje være nordlening for å like den? :whistle: Lar meg lett fascinere over hvordan det var her oppe for bare kort tid siden - hvor store forskjellene faktisk var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flaueste film ejeg har sett er iallefall crossroads til Britney. Gjør meg ingenting at hun la skuespillerkarrieren på hylla etter den og overlot rollen der til lillesøster...

Den hadde jeg helt glemt! :P (Og den var jeg til og med på kino og så når den kom.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den var skuuuuuummel ! :blink:

Mulig det bare er jeg som er herdet da,men jeg fikk ikke skummel-følelsen en eneste plass av den filmen.. :P

Ja, fordi det er en idealisering av at alle nynazister er forferdelige, dårlige og verdiløse mennesker - og siden det er en sosialt opphauset og akseptert mening så blir det nødvedigvis slikt. Ikke bare viser den til et skjevt bilde, men den er unødvendig "overrated" og popularisert pga temaet, ikke den filmatiske kvaliteten. Fortjener absolutt ikke sin plass på top 250 hos IMDb.

Er det? Da ser ikke vi det samme i den filmen ihvertfall. Og hvordan kan du si at den viser til et skjevt bilde? Kjenner du til alle nynazistmiljøer?

Når det er sagt er ikke dette min favorittfilm heller, men er ikke helt enig med deg forde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...