KennelWhiquila Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Kennel Whiquila Kom gjerne med "ris og ros"!
Carina Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Den siden virker ikke skikkelig for meg. På alle sidene er det bare en liten scrollebox i midten hvor alt innholdet er. Edit: Bruker Firefox.
Lola Pagola Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Virker fint her, bruker IE. Velkommen hit
simira Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Hei, velkommen hit. Men du har da en bruker her fra før? Det går an å endre brukernavn her. (Funker fint i Opera og FF for meg. Boksen er kanskje litt liten i FF, men man kan fint se innholdet.
KennelWhiquila Skrevet 26. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Den siden virker ikke skikkelig for meg. På alle sidene er det bare en liten scrollebox i midten hvor alt innholdet er. Edit: Bruker Firefox. Ingen aning hva jeg skal få gjort med det.. Noen som har forslag? Virker fint her, bruker IE. Velkommen hit Det er bra! Hei, velkommen hit. Men du har da en bruker her fra før? Det går an å endre brukernavn her. Jo, men starter med ny bruker..
Lola Pagola Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Haha ja du er jo gammel bruker vel? Husker nå at jeg redigerte et bilde i fotoredigeringstråden Edit: skrev visst inn samtidig
KennelWhiquila Skrevet 26. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Haha ja du er jo gammel bruker vel? Husker nå at jeg redigerte et bilde i fotoredigeringstråden Edit: skrev visst inn samtidig Hvem bilde da? Dårlig hukommelse... Eva-Kihla er det gamle brukernavnet mitt
Lola Pagola Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Det i banneret til venstre tror jeg. Du la ut for å få forandret lysstyrken eller no
KennelWhiquila Skrevet 26. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Det i banneret til venstre tror jeg. Du la ut for å få forandret lysstyrken eller no Ja, stemmer! Bildet av Whiskey var mørkt
helle Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Funker ikke hos meg heller, og den har alltid funket fint før. Du har nok kommet borti noe på koden din vil jeg tro..
KennelWhiquila Skrevet 26. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2009 Funker ikke hos meg heller, og den har alltid funket fint før. Du har nok kommet borti noe på koden din vil jeg tro.. Fadern å.. Kom nok etter jeg byttet om, så det er linker på engelsk også. Ta tak i det en annen kveld.
Mirai Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2009 Stenges da trådstarter har opprettet to brukere, og har fått beskjed om å gå tilbake til sin originale konto
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar