Gå til innhold
Hundesonen.no

Photoscape


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar
Søren, jeg må være enten dum eller utrolig trøtt, men jeg skjønner ikke hvordan dere får flere bilder satt sammen..?

Last ned programmet, åpne det, trykk på montasje, velg det oppsettet du vil ha i menyen til høyre. Når du skal sette inn bilder, er det bare å trykke i det åpne rommet der du skal plassere bildet, så åpner det seg en boks hvor du velger hvilket bilde du skal ha.

Om du setter inn feil bilde, er det bare å høyreklikke og velge det første alternativet for å bytte bilde. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet jeg har (se montasjen av My i innlegget mitt over ditt ;))

Det bare irriterte meg litt i flekkene, så måtte bare høre om jeg gjorde noe feil eller om det var noe jeg hadde misset.

Man kan også velge om montasjen skal være kvadratisk eller ikke - man kan velge størrelsesforhold og da endrer boksestørrelsen seg også :ahappy:

Ellers var det veldig mange flotte montasjer her altså :ahappy:. Blir riktig inspirert kjenner jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også velge om montasjen skal være kvadratisk eller ikke - man kan velge størrelsesforhold og da endrer boksestørrelsen seg også :ahappy:

Juhu! Thankyou! Dette letter jo enormt i forhold til å få montasjen til å passe som julekort og i annonseformat i medlemsblader. At ikke jeg kan klare å lese manualer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Thankyou! Dette letter jo enormt i forhold til å få montasjen til å passe som julekort og i annonseformat i medlemsblader. At ikke jeg kan klare å lese manualer...

Manualer ???? Finnes det det også ? :ahappy: Jeg bare prøvde meg fram og klikket heivilt, jeg *ler*, og da fant jeg den der også - ikke minst kan man jo også velge størrelse på montasjen på samme sted :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den første du la ut her Anniken (høst-montasjen med siluett-bilder)!

Din var også skikkelig fin Benedicte Hvis du får tak i et bilde av Tia der hun har snuta litt ned, slik som mallen og cita på det bildet, så vil det bli "et hode". :innocent:

Vet, skal se om jeg finner et i morgen. Det blir kanskje en redigeringsjobb siden det sikkert er tatt med annet lys osv (alle disse tre bildene er tatt rett etter hverandre med like innstillinger), men får teste det ut :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare komme med et tips!

Når det er snakk om mennesker og hunder (kan gjelde andre ting også som har en "hode"- og en "bak"-ende) tar det seg som regel alltid best ut at hodeenden ikke vender ut av bildet, men inn i det. Så skal man ha med to hodebilder ved siden av hverandre hvor hodet vender i samme retning kan det være ålreit å speilvende det ene bildet for eksempel :whistle:

Slik får man mye ryddigere montasjer og de ser også mer gjennomførte ut! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, dette var jo egentlig litt gøy! Jeg trenger det ikke til noe i det hele tatt, men det er da fint å få slått i hjel noen minutter mens man egentlig burde gått og lagt seg. :innocent:

4033366056_10ab43e3f8_o.jpg

Så fint bilde :whistle:

Og sangen er så nydelig... "Och trots all kärleksbrist och trasighet och fransar

Dig skall jag älska livet ut, dig har jag kär!" Fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...