Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen-fellestrening

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

18oktober069.jpg

18oktober072.jpg

18oktober079.jpg

18oktober082.jpg

18oktober083.jpg

18oktober089.jpg

18oktober093.jpg

18oktober096.jpg

18oktober097.jpg

18oktober104.jpg

18oktober109.jpg

18oktober114.jpg

18oktober125.jpg

18oktober128.jpg

18oktober133.jpg

18oktober134.jpg

18oktober135.jpg

18oktober138.jpg

Edit:

Resten av bildene ligger i album på siden min :thumbs:

Edit2:

Får ta det med her da: Det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Da skal jeg vel ha husket alle.

Skrevet
Så mange flotte bilder og hunder :) Savner en liten hvem er hva tekst under bildene :aww::)

Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Skrevet
Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Da hadde jeg klart å regne meg frem til sånn ca. hvem det var :aww:

Slenger med på trening litt nærmere jul. Da har jeg forhåpentligvis ei lita loppe som trenger miljøtrening :)

Skrevet

Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen :)

Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg :aww:*mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet :) :) *

Skrevet
Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen :)

Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg :)*mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet :) :) *

Er alltid litt forvirra :aww:

Skrevet

hihi :aww:

Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei :)

edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere*

Skrevet
hihi :aww:

Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei :)

edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere*

Hehe, sier det sånn vi. Er ikke min som bare er horndog altså! :)

Skrevet

Vittoria heter Marianne :aww:

Og det var veldig fine bilder som er lagt ut altså! Var hyggelig å være med :)

Skrevet
Vittoria heter Marianne :)

Og det var veldig fine bilder som er lagt ut altså! Var hyggelig å være med :)

Da vet vi det til neste gang :) Koselig at du slang deg med, og håper du blir med flere ganger :aww:

Mine bilder ligger i bloggen :)

...Tollere er da ikke gale de :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen :whistle:

Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg :ahappy:*mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet ;):twisted: *

TOM? :aww:

Moahaha, var da ikke så gæli det bildet da, i forhold til det trynet du slang ut :D

Skrevet
TOM? :twisted:

Moahaha, var da ikke så gæli det bildet da, i forhold til det trynet du slang ut :whistle:

hahaha :ahappy:

edit:

Dette du mener? :aww:

DSC_5361.JPG

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...