Wanderlust Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Jepp, i dag var det ny fellestrening, og det ble tatt en del bilder fra min side. Så velger å legge ut noen her *dele opp*
Wanderlust Skrevet 18. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Edit: Resten av bildene ligger i album på siden min Edit2: Får ta det med her da: Det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli. Da skal jeg vel ha husket alle.
Emilie Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Fine bilder Kjekt å se litt bilder av folk også
LeneG Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Så mange flotte bilder og hunder Savner en liten hvem er hva tekst under bildene
Birte Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Der kom de ja. Fine bilder, og veldig koselig trening og tur!
Marthe Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Så fine bilder! Jeg vil også vite hvem disse folkene og hundene er
Wanderlust Skrevet 18. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Så mange flotte bilder og hunder Savner en liten hvem er hva tekst under bildene Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli. Da skal jeg vel ha husket alle.
LeneG Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli. Da skal jeg vel ha husket alle. Da hadde jeg klart å regne meg frem til sånn ca. hvem det var Slenger med på trening litt nærmere jul. Da har jeg forhåpentligvis ei lita loppe som trenger miljøtrening
Bambi Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg *mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet :) *
Wanderlust Skrevet 18. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg *mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet :) * Er alltid litt forvirra
Bambi Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 hihi Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere*
ToneS Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Fine bilder! Kjekt å se litt flere sonister også
Birte Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 hihi Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere* Hehe, sier det sånn vi. Er ikke min som bare er horndog altså!
Guest LXT Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Vittoria heter Marianne Og det var veldig fine bilder som er lagt ut altså! Var hyggelig å være med
Wanderlust Skrevet 19. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Vittoria heter Marianne Og det var veldig fine bilder som er lagt ut altså! Var hyggelig å være med Da vet vi det til neste gang Koselig at du slang deg med, og håper du blir med flere ganger Mine bilder ligger i bloggen ...Tollere er da ikke gale de
PsychoLynx Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Bambi: Hvem sin cocker/aussie er det?
Bambi Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Bambi: Hvem sin cocker/aussie er det? Faren til Jorun, resten regner du ut selv?
PsychoLynx Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Faren til Jorun, resten regner du ut selv? hehe yapp
Grim Skrevet 2. November 2009 Rapporter Skrevet 2. November 2009 Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg *mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet * TOM? Moahaha, var da ikke så gæli det bildet da, i forhold til det trynet du slang ut
Bambi Skrevet 2. November 2009 Rapporter Skrevet 2. November 2009 TOM? Moahaha, var da ikke så gæli det bildet da, i forhold til det trynet du slang ut hahaha edit: Dette du mener?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar