LeneG Skrevet 2. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Må qoute meg selv for å få med bilde da. Dette er Demi Vi fikk den vi ville ha :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 kjempenusselig blir nok en litten rakker detta ja spennende å følge med ho i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Så gøy gratulerer Kan tenke meg du gleder deg til helga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Åååh - vakre lille Demi! Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 3. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2009 Takk Ja jeg gleder meg til helgen. Vi skal på besøk i kveld også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2009 Så herlig! Tenker du gleder deg til å hente Demi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2009 Hurra hun er superherlig Ellie hilser og spør om hun kan få leke og kosemose med den lille om en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2009 Gratulerer med lille søte Demi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 3. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2009 Ja nå har vi vært å hilst på henne igjen. Hun er virkelig en liten rakker Selvfølgelig kan Ellie (og du regner jeg med ) kosemose så mye dere vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2009 Gratulerer Hun er jo bare sykt nydelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 4. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2009 Så nydelig lita jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2009 Må qoute meg selv for å få med bilde da. gratulerer med en nydelig valp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 5. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2009 Grattis med valpen, den er vel i hus nå og dere har fullt opp, hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 5. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2009 Grattis Lene, jeg vet du har gledet deg til dette leeeenge Og så hyggelig at du fikk den du helst ville ha Men jeg skjønner ikke helt at du ennå ikke har skrevet her hvordan det gikk å hente henne og poste bilder og sånn. Det kan da umulig være slik at du fremdeles er opptatt med valpis, det er jo tross alt mange timer siden du hentet henne, at du ikke har tid å oppdatere oss nyskjerrige vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 5. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2009 Det kan da ikke være sånn at man blir sliten av en eneste liten valp? Det kan jeg da ikke huske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2009 Ikke jeg heller Dårlig assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Nei, nå vil vi høre noe altså..! til og med Tinka sitter spent og lurer på hvordan det går med Phalenen! Neida, du får kosemose på valpisen for oss.. så får du prøve å ta deg noen minutter fri til å oppdatere oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 gratulerer med en nydelig valp ! Grattis med valpen, den er vel i hus nå og dere har fullt opp, hihi... Takk Merker ikke så mye til valpen ennå. Hun bare sover Er våken i en halvtime også må hun sove noen timer. Blir vel mer våken etterhvert. Grattis Lene, jeg vet du har gledet deg til dette leeeenge Og så hyggelig at du fikk den du helst ville ha Men jeg skjønner ikke helt at du ennå ikke har skrevet her hvordan det gikk å hente henne og poste bilder og sånn. Det kan da umulig være slik at du fremdeles er opptatt med valpis, det er jo tross alt mange timer siden du hentet henne, at du ikke har tid å oppdatere oss nyskjerrige vel Det kan da ikke være sånn at man blir sliten av en eneste liten valp? Det kan jeg da ikke huske? Ikke jeg heller Dårlig assa Moroklumper Det har vært litt mye styr her for å se hvordan det går med Tex og kattene + passe på at ungene tar det med ro rundt valpen. Lille Demijenta er ikke noe jobb i det hele tatt men det tar seg vel opp litt når hun blir ordentlig husvarm tenker jeg. Merkelig å ha en valp som sover. Nei, nå vil vi høre noe altså..! til og med Tinka sitter spent og lurer på hvordan det går med Phalenen! Neida, du får kosemose på valpisen for oss.. så får du prøve å ta deg noen minutter fri til å oppdatere oss Skal lage valpetråd i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Åhh gleder meg til valpetråd av lille nurket! Artig med valper som sover. Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Ååå.. Endelig har dere fått henne hjem:D Gleder meg til bilder og kanskje noen flere filmsnutter av henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Grattis, hun var veldig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2009 Gratulerer Papillon/phalenevalper er jo bare englevalper da Frøken tygget ikke på en eneste ting tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar