Bananen Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Sånne dager resulterer i bildeknipsing til pølsas store glede. Sånt innebærer pølse. Jepp. Jeg har stor snute! Ta'n! Ta'n! Jepp. Gjorde det helt av meg selv. Moste snuta hans nedi bakken! Jeg er oksen, jeg stanger bullen. Rawr! Tar strupetak på'n! Jeg ser mishandlet ut om jeg blir stilt opp. Da er verden ond. Finner meg en pølse i stedet, jeg! Ownz! En dag, skal alt dette bli ditt...
Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Hahaha konge-kommentar og utrykk på det siste bildet der Vakre gutten
Birte Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Flotte bilder av skikkelig pen hund Spesielt siste bildet var dritkult!
Whoopsis Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Haha, det siste bilde/kommentaren var helt genial
Mardina Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Sånne dager resulterer i bildeknipsing til pølsas store glede. Sånt innebærer pølse. Jepp. Jeg har stor snute! Ta'n! Ta'n! Jepp. Gjorde det helt av meg selv. Moste snuta hans nedi bakken! Jeg er oksen, jeg stanger bullen. Rawr! Tar strupetak på'n! Jeg ser mishandlet ut om jeg blir stilt opp. Da er verden ond. Finner meg en pølse i stedet, jeg! Ownz! En dag, skal alt dette bli ditt...
Papillon Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Kjempefine bilder Skjønner ikke hvordan du klarer å få et sånt fint lys på alle bildene dine!
Bananen Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Kjempefine bilder Skjønner ikke hvordan du klarer å få et sånt fint lys på alle bildene dine! Stiller inn varme, skarphet og hvitbalansen i kameraet og tar de manuelt.
MegaMarie Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Stiller inn varme, skarphet og hvitbalansen i kameraet og tar de manuelt. Hvordan stiller du inn varmen manuelt? Og egentlig også hvitbalansen? Tar du på egendefinert, og hvordan fungerer det?
PhoNuLi Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Stunning Utrolig fine bilder, og en utrolig vakker golden!
Banshee Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 helt herlig. Man savner jo å ha golden når man ser disse bildene.
Carina Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 En dag, skal alt dette bli ditt... Han er søt!
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2009 Egendefinert. Hvordan fungerer det ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar