turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Når noen ber meg legge ut bilder av godgutten min er jeg jo ikke sen å be, så her kommer ett par jeg tok nylig
borderen Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Nydelig hund! Burde vært en egen rase
Artemis Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Nydelig hund! Burde vært en egen rase Nei, men hodet burde vært satt på boxeren spør du meg Ser mye penere og sunnere bygget ut
turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Nydelig hund! Burde vært en egen rase Tusen takk, jeg vet egentlig ikke om jeg ville hatt det som egen rase eller ikke jeg Ingen hadde blitt som Turbo uansett haha
Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Jeee det var raskt levert! seriøst, den hunden din er virkelig en av de peneste hundene jeg har sett hele mitt liv, medregnet de jeg har sett både på bilder og i virkeligheten. Hadde det vært en Turbo-rase ville det ikke vært tvil om hvilken hund jeg skulle hatt som nr2! Kropp, hode og proposjoner er bare helt perfekte... *sukk* du er heldig!
turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Jeee det var raskt levert! seriøst, den hunden din er virkelig en av de peneste hundene jeg har sett hele mitt liv, medregnet de jeg har sett både på bilder og i virkeligheten. Hadde det vært en Turbo-rase ville det ikke vært tvil om hvilken hund jeg skulle hatt som nr2! Kropp, hode og proposjoner er bare helt perfekte... *sukk* du er heldig! Tusen takk, varmen en mors hjerte Turbo er perfekt han SÅ majestetisk da Han er nydelig! Takk Birte Utrolig hva litt pølse kan gjøre haha
Toril Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Nydelig,vakker,flott,majestetisk.Alt kler den smukke
turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Nydelig,vakker,flott,majestetisk.Alt kler den smukke Takktakk
Blondiemamma Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Ikke spesielt i hverken boxer eller rotweiler.. Men miksen av de to ble jammen lekkert
Benedicte Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Han er så nydelig! Forstår ikke at folk kan være redd for han der, han ser jo bare såå snill ut
turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Turbo er så nydelig! Tusen takk Ikke spesielt i hverken boxer eller rotweiler.. Men miksen av de to ble jammen lekkert Ikke sant hehe Tusen takk! Han er så nydelig! Forstår ikke at folk kan være redd for han der, han ser jo bare såå snill ut Nei, det er vanskelig å forstå! Han har jo verdens snilleste øyne! Tror noen er sånn at bare det er litt størrelse på hunden er det skummelt Men tusen takk Edit: Tusen takk Marthe
turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Virkelig skjønn gutt altså Tusen takk
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Nydelig kar! Årreeh!.. Syns han har sånn "baby" uttrykk jeg.. hehe Ser bare såååå uskyldig ut!
turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Nydelig kar! Årreeh!.. Syns han har sånn "baby" uttrykk jeg.. hehe Ser bare såååå uskyldig ut! Ja han har ett veldig "jeg har aldri gjort noe galt i hele mitt liv" blikk
turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Så nydelig guttebass Takktakk
tm100001 Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Er enig i at boxeren skulle hatt slikt hode! Han er nydelig
Mardina Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Når noen ber meg legge ut bilder av godgutten min er jeg jo ikke sen å be, så her kommer ett par jeg tok nylig Awwww!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar