PhoNuLi Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 De er helt fantastisk nydelige En sheltie og en collie er min drøm! Og så er de sobel og tricolor i tilegg, du er heldig
ToneS Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Yes, en Vita og Tessa bildespam igjen De er så fine!
Tonje Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Jeg blir ikke kvitt den lille stemmen i hodet som sier at jeg fremdeles liker sheltien veldig veldig godt. Og Tessa ser jo så kvikk og våken ut. Nydelige hunder begge to! ¨Jeg vil gjerne se mer!
Peers Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Herlige bilder! Vita har blitt stor jente jo
starlight Skrevet 7. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2009 Så fine de er Takk De er helt fantastisk nydelige En sheltie og en collie er min drøm! Og så er de sobel og tricolor i tilegg, du er heldig Ja, jeg er kjempeheldig Yes, en Vita og Tessa bildespam igjen De er så fine! Takk Jeg blir ikke kvitt den lille stemmen i hodet som sier at jeg fremdeles liker sheltien veldig veldig godt. Og Tessa ser jo så kvikk og våken ut. Nydelige hunder begge to! ¨Jeg vil gjerne se mer! Men du skal lytte til den stemmen, Tonje Tessa er kjempekvikk og våken, riktig observert..haha. Hun er rett og slett herlig. Det er de begge to forsåvidt Herlige bilder! Vita har blitt stor jente jo Jaa, hun har blitt et tenåringsmonster. Hun bare ser så uskyldig ut *ler* Men siden jeg er så tung å be, så ble det noen flere bilder:
Ingvild Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2009 Nydelige hunder! Hvor er de siste bildene tatt? Det så ut som et veldig fint terreng å gå tur i...
starlight Skrevet 7. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2009 Kjempefine..! Takk Nydelige hunder! Hvor er de siste bildene tatt? Det så ut som et veldig fint terreng å gå tur i... Takk De er tatt på Røros, Vola og Mølmannsdalen. Suuupert terreng å gå tur i
MarieR Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2009 Fantastisk fine bilder Vita er en veldig pen collie! EDIT: rettet navn. Skrev Villa først ikke så greit å holde styr på navn og rase på collie og sheltie som nesten er helt like...
starlight Skrevet 7. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2009 Fantastisk fine bilder Vita er en veldig pen collie! EDIT: rettet navn. Skrev Villa først ikke så greit å holde styr på navn og rase på collie og sheltie som nesten er helt like... Takk Villa og Vita eeer faktisk veldig like, så ikke så lett
Iago Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2009 Så fine bilder! Eeelsker Vita's utseende
starlight Skrevet 8. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 Så fine bilder! Eeelsker Vita's utseende Takk
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar