Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Letohallen!!


Line_

Recommended Posts

Dag 1:

Klasse: 6-9 mndr

Dommer: Kurt Espeland

Kritikk: 6 mnd. Av god type og helhet. Vakkert hode med godt rase og kjønnspreg. God hals og overlinje. korekt halefeste og tilstrekkelig vinkelet frem og bak. Ennå noe grunn og uutviklet brystkasse. Lovende pels og farge. Meget velgående handler og hun i godt samarbeid.

Premiering: 1BHK, BIM

Dag 2.

Klasse:6-9 mndr.

Dommer:Kresten Scheel

Kritikk:6 1/2 mnd lekker hann. Hærlig velskåret hode spesielt for en dverg. Prima meisler (?) under øyne. Hærlig lang hals. Godt front parti. God rygglinje. Litt forfallende i sitt kryss (de fikk nesten alle fordi det var sinnsykt glatt å da klarte ikke hundene å stå bra.). For alder velutviklet brystkasse. Prima kompakt kropp. Meget velvinklet bak part. God pels. Fine bevegelser, passe elastisk skritt av til pass lengde. flott fremvist.

I tilegg kom dommeren bort til meg etterpå å sa: " du har en kannon hannhund der"

Premiering: 1BHK, BIR, 3BIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe grattis, han var utrolig flott.. :-)

Han har forandra seg en del siden første utstillingen, de valpene utvikler seg fort. Men han var så super flott når vi så han i BIG ringen. Og du er veldig flink til og vise han :-)

Tusen takk! :) Hvordan gikk det med dere?

Han tulla jo litt i BIG ringen da... :) Han begynte å galopere litt men det gikk jo greit. Det var jo mye større ring enn de andre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med flott resultat!! ar der på lørdag så hadde jeg vist at du var der hadde jeg kommet og sett på.

Møtte Maria og Chessea da (var det Silje som var der også??), rart kjente igjen hunden før jeg kjente igjen Maria... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med flott resultat!! ar der på lørdag så hadde jeg vist at du var der hadde jeg kommet og sett på.

Møtte Maria og Chessea da (var det Silje som var der også??), rart kjente igjen hunden før jeg kjente igjen Maria... :oops:

Silje var der også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med flott resultat!! ar der på lørdag så hadde jeg vist at du var der hadde jeg kommet og sett på.

Møtte Maria og Chessea da (var det Silje som var der også??), rart kjente igjen hunden før jeg kjente igjen Maria... :oops:

Hehe.. :) Du stoppet, og sa "Er det Chessea" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så hun først og tenkte "så søt" også så jeg nermere..."hm fire hvite poter..det MÅ være Chessea..." og det var det, hun var såå nydelig... Love

Hihi :) Takk

Vi får vel hilse litt "bedre" en annen gang :D Visitten ble veldig kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...