Gå til innhold
Hundesonen.no

Åh, jeg ønsker meg....!

Poter

Recommended Posts

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Jeg ønsker meg en cifra mudi.

IMG_2712.jpg

Bilde hentet fra Kennel Kilvan :aww:

Desverre er ikke den røde cifra versjonen godkjent av FCI pga av en oversettelsesfeil :) , men hvis ikke hadde den stått høyt på ønskelista og.

Mudi_braun_cifra_standard1.JPG

Hentet fra http://www.u-h-f.eu

Edit:

Jeg tror jeg ønsker meg en stooor, rolig, trygg og sterk hund som kan passe på meg når jeg er hjemme alene, som takler lange turer, som lever lenge, som har myk og god pels. Hmmm... Den må kunne dra meg på akebrett :icon_redface:

Første som slår meg er Malamute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en Toyota Yaris Verso, men det får jeg jo av Mona når hun vinner i lotto :)

LB-Toyota_Yaris_Ver_146637c.jpg

Hentet fra google

... Og jeg ønsker meg valp som har alt jeg kan ønske meg :)

... Og N Lch på Cita en vakker dag :aww:

... Og en kjekk, pen, rik, hundeinteressert, smart, mystisk, romantisk, morsom, sexy, høy og mørk, sjarmerende, snill, atletisk, velbygd mann :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en klon av en av Jeanettes kelpier (og det håper jeg kanskje blir realitet også!)

Jeg ønsker jeg ikke led så intenst av konkurransenerver eller var en dårlig taper (for det er jeg..), for da ville jeg garantert konkurrert en masse

Jeg ønsker meg flere basenjier - og sikkert flere kelpier (men må nesten begynne med en..)

Jeg ønsker meg en frisk schäfer

Jeg ønsker meg en JRT eller en Cairn eller en borderterrier

Jeg ønsker meg en frisk og nydelig liten griffon som Raksha hadde

Jeg ønsker meg en sloughi eller en azawakh eller simpelthen en whippet

Jeg ønsker meg en lundehund

Jeg ønsker at gubben ikke var så opphengt i strihåret vorsteh

Jeg ønsker meg masse kapasitet slik at jeg kunne ha alle hundene jeg ønsker meg

Jeg ønsker at vi vant i lotto så stort beløp at jeg kunne slutte å jobbe

Jeg ønsker jeg var en helt suveren sjåfør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en ny sånn en:

Hero_oktober_1.jpg

Og etterhvert en sånn en:

aIMG_2865.jpg

Også ønsker jeg meg en sånn en:

NBKspesial2007BulldobasEchoOfKenya_1.jpg

Men helst en frøken, som jeg kan ha på si' som en motvekt til gale belgere *flir* (Jeg stjal bildet fra Kingwana)

Og for å kunne ha disse, må jeg ha en større bil og et nedlagt småbruk, sånn ca.. Og jeg trenger ingen mann, så lenge jeg har en bondenabo som kan komme innom og brøyte snø med traktoren sin om vinteren.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortsiktige drømmer, som mest sannsynlig går i oppfyllelese snart:

• at valpen min snart innfinner seg i maven på sin mor

4UKER_gjengen.jpgBildet er hentet fra Kennel XO

• at kneet mitt ble bra igjen NÅ
  • at Juta brått skjønte alt sammen og kunne gå ferdselsprøven.
  • at linsen min virket som den skal

Langsiktige drømmer, som mest sannsynlig aldri blir noe av:

• 2 eller 3 azawakh

1511%20azawakh%20Tadaksahak.JPG

• Gårdsbruk midt mellom store jorder (hvorav det største er inngjerdet til fri utfoldelse for myndene)

House%20front.JPG

to tre bc som jobber og er samarbeidsvillige

hopedrive.jpg

• en kjekk gårdsmann

0000868549-13336L.jpg

• 2 katter må jeg jo også ha

BENGAL289.jpg

Da har jeg ikke flere drømmer/ønsker

Resten er hentet fra Google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kahlo er hd/aa fri og ellers frisk som en fisk.

Lappen

Bil

Frisk liten valp

Frisk stor valp

En ny plass å bo uten naboer

Starte mitt eget hundepensjonat

Bli ferdig med Bachlorgraden

En frisk og mentalt bra cavalier

En frisk og mentalt bra Griffon

En frisk Arokloning

En mentalt bra, frisk SP Riesen.

En lekker (frisk) sort terrier

Oh - masse jeg ønsker meg, selv om jeg egentlig er ganske fornøyd med tingenes tilstand. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og en kjekk, pen, rik, hundeinteressert, smart, mystisk, romantisk, morsom, sexy, høy og mørk, sjarmerende, snill, atletisk, velbygd mann :)

Han vil jeg ha :)

Ellers vil jeg ha:

* En pyrre til, som er like søt, rar og teit som Puma

* Et stort småbruk med en diger oppvarmet hall med godt underlag, et par lekre gressbaner utenfor og sol hele dagen

* En komplett agilitybane

* En langbeint, spinkel og hengslete kelpietispe som ser helt uferdig ut, da er de så fine :aww:

* A-hunder, de teite drogene er jo aldri klare for morgentur

* Lappen

* Toyota Yaris Verso i turkis, den er så fin, og perfekt til å pendle mellom småbruket mitt og veterinærhøgskolen, som jeg selvfølgelig kommer inn på etter første forsøk

* At Ella til Maria var frisk som en fisk, og at Maria fikk kelpie som jeg kunne være leketante for, og Puma kan være bitepølse for

That's all :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripa: får ikke sendt deg pm... :wub: Men jeg ønsker meg en venn til Bridie som kan flytte hit altså :cry:

Men ellers ønsker jeg meg dette småbruket da. Ved et vann, med vedlikeholdsfritt hus, plen og jorder. Og snø som kun faller der jeg vil den skal falle.

Også ønsker jeg meg en gubbe som vil ha like mange dyr som meg, som bryr seg like mye om dyra som meg, som bryr seg egentlig mye mer om det jeg gjør enn.. eh ja :lol: Også ønsker jeg meg ubegrenset med penger. for tenk.

Og kondis til å skaffe meg en malamute eller to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...