Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til Etnahund-tispe?


Nowisclee

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Med denne referansen, så kan navnet ha en betydning :rolleyes2:

Tusen takk for link!

Disse to er Egyptiske

Nailah - betyr suksessfull

Tabia - betyr talentfull

Shiloh - fredelig (kanskje ikke helt treffende det første året men :getlost: )

Suki- Elsket

Ellers var jo Lichia fint det :blink:

Tusen takk for forslag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti for ei søt lita snelle! :P

Dessuten har jeg et VELDIG godt navneforslag. SARA! :rolleyes2: Det betyr fyrstinne, prinsesse og herskerinne (eller noe i den duren) og er brukt i Italia...og alle andre land i verden omtrentlig :getlost:

På Italiensk betyr navnet: Den vakre sonenjenta med den flotte lille hunden som er sort og hvit... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti for ei søt lita snelle! :getlost:

Dessuten har jeg et VELDIG godt navneforslag. SARA! :rolleyes2: Det betyr fyrstinne, prinsesse og herskerinne (eller noe i den duren) og er brukt i Italia...og alle andre land i verden omtrentlig :P

På Italiensk betyr navnet: Den vakre sonenjenta med den flotte lille hunden som er sort og hvit... :o

Hehehe! :P Det er et veldig fint navn, det skal jeg være enig i! :blink: Men neeh, du heter jo det, da kan jeg ikke kalle hunden det! :D Blir så teit når jeg sier "å, vet dere hva, i dag spiste Sara opp hele kosedyret sitt" eller noe slikt. *flir* (dersom ikke du ofte pleier å spise kosedyr da, da gjør det jo ingenting!) :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! :getlost: Det er et veldig fint navn, det skal jeg være enig i! :rolleyes2: Men neeh, du heter jo det, da kan jeg ikke kalle hunden det! :P Blir så teit når jeg sier "å, vet dere hva, i dag spiste Sara opp hele kosedyret sitt" eller noe slikt. *flir* (dersom ikke du ofte pleier å spise kosedyr da, da gjør det jo ingenting!) :blink::D

:D .... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lichia? Det datt meg inn i hodet nå, uten at jeg har noen preferanser til det, aner ikke om det betyr noe.. Uttales Litsjia i mitt hode. Og jeg liker det.

Lichi, eller kjærlighetsfrukt, er iallefall en utrolig god tropisk frukt! Hva med Lichi?

Edit: Så nå at du allerede har fått det forslaget i Akkuratt nå tråden :getlost:

Go for Lichi :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun kalles opp etter en frukt, burde det kanskje være etter en av sitrusfruktene Sicilia er kjent for? Med tanke på fargen, synes jeg jo Appelsin hadde vært et høyst passende navn...

Eller f.eks.;

ˡscorza noun, feminine peel;

(crosta) crust;

(corteccia) bark;

fig exterior. scorza d'arancia orange peel

...

ˡzagara noun, feminine orange-blossom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lichi, eller kjærlighetsfrukt, er iallefall en utrolig god tropisk frukt! Hva med Lichi?

Edit: Så nå at du allerede har fått det forslaget i Akkuratt nå tråden :lol:

Go for Lichi :D

Lichi, Lichia, Terza, Cuda... Vanskelig å velge!

Lichi var et fint forslag synes jeg :)

Søt valp!

Tusen takk!

Likte også Lichi. Også var ho en utrolig søt valp da :)

Tusen takk til deg også! :D Hun er supersøt! Bare 2 dager igjen nå! :hug:

Her er link til Lichi (Lychee) planten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lychee

Skroll nedover og les :-)

Takk! *kikke på*

Skal hun kalles opp etter en frukt, burde det kanskje være etter en av sitrusfruktene Sicilia er kjent for? Med tanke på fargen, synes jeg jo Appelsin hadde vært et høyst passende navn...

Haha, appelsin du liksom. :P

Eller f.eks.;

ˡscorza noun, feminine peel;

(crosta) crust;

(corteccia) bark;

fig exterior. scorza d'arancia orange peel

...

ˡzagara noun, feminine orange-blossom

Takk for fine forslag! Likte Scorza godt, men det er kanskje litt tungt?

Eller MafiAppelsin ;):P:P

*vente seg et kakk i hodet fra Nowisclee for alle de flotte navne-forslag*

*se stygt på* :wub: Hun skal ikke hete noe sånt, hun er så pen og søt at hun må ha et pent og søtt navn! (vi får se hvor lenge det varer før jeg begynner å kalle henne MiniMonster eller noe slikt..) :cry:

BlodAppelsin? :P

..Neida, jeg likte Lichi kjempegodt! :)

Haha! :) Lichi er fint ja. Det er så vanskelig å bestemme seg når jeg ikke kjenner henne så godt!

... Mamman heter Iza, pappan heter Don.. Diza? Oza? Ozi? Dia? Doniz? Izon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da reiser jeg snart for å hente valpis, er kanskje litt nærmere et valg av navn, men ikke bestemt meg helt enda. Får se hvem hun er, først! :) Tusen takk for alle forslag! :hmm:

Edit: glemte å skrive at de jeg først og fremst vurderer nå er Dia, Lichi, Terza og Spinta. Så får vi se! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da reiser jeg snart for å hente valpis, er kanskje litt nærmere et valg av navn, men ikke bestemt meg helt enda. Får se hvem hun er, først! :) Tusen takk for alle forslag! :|

Edit: glemte å skrive at de jeg først og fremst vurderer nå er Dia, Lichi, Terza og Spinta. Så får vi se! :)

Nesten så du må komme på kaffe da, når du skal til nabobygda å hente valp? hehe.... Spydeberg du skal hente valp ikke sant? :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...