Gå til innhold
Hundesonen.no

Mille og Luna har fått sine kull!


Yodel

Recommended Posts

Ang. Fanconi er det fortsatt bare en markør-test.

-Men den er rimelig sikker (eneste usikkerheten slik jeg har forstått det er at man kan få "indeterminent" dersom en eller flere av de fire prøvene de tar ikke stemmer over ens.)

De som får "indeterminent"n betrakter en bare som det "værste" alternativet i avlsarbeidet.

Det er derfor et særdeles godt hjelpemiddel.

Har man først sendt inn sin hunds DNA blir det liggende i deres database slik at de kan re-teste når direktetesten kommer dersom eier ønsker dette smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Mm :-)

Sånn det ser ut nå er det mulig Fairy Of Tails blir "pick of the litter". av Luna sine. Hun ser iallefall nydelig ut (as do they all*lol*)

Hun skal muligens til en veldig god venn av meg som skal stille henne ut, men jeg skal få lov til å ha et kull på henne dersom hun viser seg å ha gener det er verdt å føre videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lage en liten filmsnutt om Sindre som leker med valpene her- Får ikke til å legge ut linken her nå, men gå inn på hjemmesiden, så ligger den øverst under nyheter. Anbefales en titt :whistle:

Hpøder på å lage en av alle valpene også.

Nye bilder av Luna sine er også lagt ut . Jeg trooor ale er solgt nå (med et lite forbehold, litt usikkert om en av hannhundene)

Alle valpene leker sammen nå, og de stoor koser seg!

De er bare herlige, hele gjengen!

I kveld skal jeg prøve å ta oppstilingsbilder av Mille sine *Phuh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt så nyydelige de er! Jeg tror nesten det må bli en liten sorthvit basselusk engang i tia *forelska* Så forresten bilde av tricolor på vovve her om dagen, det så nesten ut som en annen rase *snodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?? *smiler*Jeg sitter her og bare nyter synet. De er bare HERLIGE!

Ny video lagt ut under "nyheter" på hjemmesiden nå- med fokus på begge kull (Og luna som blir nedlagt av ørten sultne valper)

Mille er forøvrig minst like snill som Luna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene er überaktive og innmari morsomme nå.

Det er jammen bra, for fytterakkern så mye de skitner til og roter *ler*

Jeg gjør jo ikke annet enn å dulle med dem (og Sindre, selvsagt) og vaske etter dem.

Masse bilder på hjemmesiden, men slenger ut et bilde av hele gjengen:

g1.jpg

I løpet av helgen håååper jeg å ha valpe-kabalen på plass :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene er überaktive og innmari morsomme nå.

Det er jammen bra, for fytterakkern så mye de skitner til og roter *ler*

Jeg gjør jo ikke annet enn å dulle med dem (og Sindre, selvsagt) og vaske etter dem.

Masse bilder på hjemmesiden, men slenger ut et bilde av hele gjengen:

g1.jpg

I løpet av helgen håååper jeg å ha valpe-kabalen på plass :wub:

:lol: Åh gleder meg til å kose hele gjengen. :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er herlige hele gjengen!

Anette var og tok litt bilder av gjengen. De kan sees her:

01

Stjal et av bildene og klusset litt på det:

millekasko.jpg

Mille & Kasko :blink:

Også tok Psycho (marit) noen FLOTTE bilder av Generalen. *Sukk* Kanke selge noe slikt??

generalen.jpg

Sukker litt mer... tror han skal til Sverige, men sukk og akk..

Trøste seg med at det ikke er plass til flere hunder her i heomen, og at jeg kan få bruke han senere om jeg vil :blink:

Figaro er sytten ikke så mye dårligere... Skal bli moro dette!

Det er aldri godt å vite hvordan de utvikler seg, men i øyeblikket er jeg litt sånn overbegeistret. Mulig jeg er innhabil :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel faktisk 3. Egentlig 4 (!)

(Den ene er foreløpig hemmelig, og hun er ingen veldig aktiv bruker. Hun skal ha en av Luna sine jenter)

Også skal JoerHans ha Flirting Figaro (lunas røde gutt), Anette skal ha Kasko (En av Milles sorte guttter) og IngridM skal ha en av Miles røde jenter. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel faktisk 3. Egentlig 4 (!)

(Den ene er foreløpig hemmelig, og hun er ingen veldig aktiv bruker. Hun skal ha en av Luna sine jenter)

Også skal JoerHans ha Flirting Figaro (lunas røde gutt), Anette skal ha Kasko (En av Milles sorte guttter) og IngridM skal ha en av Miles røde jenter. :blink:

Jøss, så morro :blink: har liksom fulgt dem hele veien :wub: så da blir det spennende å følge dem videre :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...