Gå til innhold
Hundesonen.no

For oss som er grønne i lydighetsringen


Gjest

Recommended Posts

Det skal jo være mankehøyden til hunden, men ofte kjører de bare èn mellomstørrelse (altså lavere enn det Ella egentlig skal ha) fordi det er stress å hele tiden endre høyde. Da spør de gjerne om du vil ha høyere, ikke lavere. Du skal ikke kunne be om å få lavere enn mankehøyden til hunden, men det er jo noen som er snille.

Så visst ikke svaret ditt. Håper på at det blir ganske lavt, for høye hindere er ikke akkurat fantastisk for ryggen hennes. For ikke å snakke om at vi har trent på denne øvelsen kun èn gang.. Glemte den helt iom at vi egentlig ikke har lov til å trene på den. Men men, vi tar det på sparket, så får det gå som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

ah, okei. Jeg tenkte bare at de vrei den rundt til "neste" pr gang. men da bytter de bare helt vilkårlig da.

jaja, godt det er leeeeenge til jeg trenger å tenke på klasse 3. Så kan jeg heller droppe stå'en og tenke på klasse 2 nå :lol: (selvom jeg ikke trenger det heller :aww: )

I kl2 slik som Therese sier: Fra dekk - sitt- dekk- sitt- dekk.

kl3: fra dekk - stå - sitt - dekk - sitt - stå - dekk. Eller: fra dekk - sitt - stå - dekk - stå - sitt - dekk.

*t-skje varianten* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kl2 slik som Therese sier: Fra dekk - sitt- dekk- sitt- dekk.

kl3: fra dekk - stå - sitt - dekk - sitt - stå - dekk. Eller: fra dekk - sitt - stå - dekk - stå - sitt - dekk.

*t-skje varianten* :aww:

Oppfattet nå :lol: Da drøyer vi med klasse 3 vi *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

I kl2 slik som Therese sier: Fra dekk - sitt- dekk- sitt- dekk.

kl3: fra dekk - stå - sitt - dekk - sitt - stå - dekk. Eller: fra dekk - sitt - stå - dekk - stå - sitt - dekk.

*t-skje varianten* :lol:

Hehe ja i praksis er det jo bare to muligheter i kl 3 også når det skal starte og slutte på dekk :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...