Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Tromsø


Djervekvinnen

Recommended Posts

Oiii.

8 DSG påmeldt søndagen jo, 7 på lørdag.

Digg!

Morsomt med flere, jo flere jo bedre.

Så får vi se hvordan lørdagen fyker av, med oppmøtetid kl 9 for begge mine, av to forskjellige raser...hehe...

Må nok ordne en kriseløsning lørdagen, søndag skal det gå bra.

Gleder meg!

Har ikke stilt siden 16 august i Danmark og begynner å få abstinenser.

Det blir nok bare 6 ;-)

Vi kommer ikke! Det var trass påmelding uten mulighet til å komme oss opp, heheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar
Da har du hatt flaks.

Jeg sendte mail til samtlige hoteller i byen for ene oppdrettern min nå i begynnelsen av mnd.

Fikk 3 positive svar på hunderom, det ene til nesten 2000 kr natta.

Endte opp med en leilighet til en grei pris.

hmm leilighet? til billigere pris en 2000 hørtes bra ut! Hvor var dette? Der vi bestilte skulle de ha 1800 for to stk, en natt. Vi torte ikke si nei takk. Men er det noe billigere et sted, der man får ha hund, så vil jeg gjerne høre. Bare send PM om du heller vil det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm leilighet? til billigere pris en 2000 hørtes bra ut! Hvor var dette? Der vi bestilte skulle de ha 1800 for to stk, en natt. Vi torte ikke si nei takk. Men er det noe billigere et sted, der man får ha hund, så vil jeg gjerne høre. Bare send PM om du heller vil det :wub:

Da har nok du bestilt på Clarion kanskje?

Der takket jeg nei pga den høye prisen.

Oppdretteren min skal bo på Skansen i leilighet for 2 personer for 1100 kr natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bare 6 ;-)

Vi kommer ikke! Det var trass påmelding uten mulighet til å komme oss opp, heheh...

Ææææssssj.

Så dumt da.

Hadde dere meldt på 2 hunder og begge dager?

Måtte vel være for godt til å være sant ja...men 6 er bedre enn 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de få som håpte på litt konkurranse der oppe jeg da, hehe,

trenger litt poeng til lista:P

Det gjør forsåvidt vi og, hehe, det er bare det at det er så mye bra sheltie rundtomkring, så det er liksom ingen selvfølge å vinne alltid, særlig ikke med engelsk dommer som ganske ofte foretrekker hunder med mer pels enn gjennomsnittet, noe ingen av mine har :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har nok du bestilt på Clarion kanskje?

Der takket jeg nei pga den høye prisen.

Oppdretteren min skal bo på Skansen i leilighet for 2 personer for 1100 kr natta...

Er nok på clarion ja :wub: skansen, er det et sted eller er det en camping/lelighets kompleks som heter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææssssj.

Så dumt da.

Hadde dere meldt på 2 hunder og begge dager?

Måtte vel være for godt til å være sant ja...men 6 er bedre enn 2.

Jeg hadde meldt på Betty og vennninen min hadde meldt på hannen sin. Jeg er på jakt etter storcertet, men hun fikk det i Hamar, og bikkja ble champion, så da orket ikke hun å reise, dermed gidder ikke jeg :wub: hehe, tror bare vi meldte på den ene dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok på clarion ja :wub: skansen, er det et sted eller er det en camping/lelighets kompleks som heter det?

Skansen er et hotell med både rom og leiligheter.

Slenger inn en link, send de en mail du.

Jeg bestilte siste leiligheta, men de kan jo ha fått avbestillinger.

http://www.skansenhotell.no/

Jeg hadde meldt på Betty og vennninen min hadde meldt på hannen sin. Jeg er på jakt etter storcertet, men hun fikk det i Hamar, og bikkja ble champion, så da orket ikke hun å reise, dermed gidder ikke jeg :) hehe, tror bare vi meldte på den ene dagen!

Gidder ikke?

Dårlig gjort altså... :)

Og da blei det plutselig bare 2 hanner , om det ikke dukker opp noen flere i championklassen.

Kjedelig.

Jaja, sånn er det på utstilling i nord...

Blir bedre på Lillestrøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke?

Dårlig gjort altså... :wub:

Og da blei det plutselig bare 2 hanner , om det ikke dukker opp noen flere i championklassen.

Kjedelig.

Jaja, sånn er det på utstilling i nord...

Blir bedre på Lillestrøm!

Nei. Det er liksom så langt å dyrt å reise, hehe.

Går nok fint det! Kjedelig med så lite konkuranse ja, men blir nok MYE bedre oppmøte på Lillestrøm. Vet om to fra dk som kommer og 3 fra Sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er liksom så langt å dyrt å reise, hehe.

Går nok fint det! Kjedelig med så lite konkuranse ja, men blir nok MYE bedre oppmøte på Lillestrøm. Vet om to fra dk som kommer og 3 fra Sverige :whistle:

Ja regner med det blir stor påmelding på Lillestrøm.

Kan jeg spørre hvem som kommer fra Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi byttet bo sted under tromsø helgen, i stedet for å bo i sentrum for nesten 4000 for to netter. Så har vi nå rom på scandic, var noen som hadde avbestilt å da ringte de å lurte på om vi fortsatt var interresert. (ringte tidlig, de var fullbooket, ble satt på "vente" liste) Så nå gleder vi oss skikkelig, dager går fort unna :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere kjenner igjen Arn, må dere bare komme bort å si hei! Vi skal stille begge dager (kl ni lørdag og kl ti søndag). Mulig vi blir igjen litt ut over dagen for å se pene hunder.

Så gøy at Arn skal stilles! Da får jeg kanskje møte han live :thumbs: Tror vi blir å komme bort til dere og hillse på, Kenzo skal også stilles ut begge dager, også er jo planen at vi skal gå ag/hopp løp om vi rekker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at Arn skal stilles! Da får jeg kanskje møte han live :) Tror vi blir å komme bort til dere og hillse på, Kenzo skal også stilles ut begge dager, også er jo planen at vi skal gå ag/hopp løp om vi rekker det..

Ja, men da sees vi :thumbs: Jeg har også meldt på hopp, men får se om jeg rekker det. Orker ikke stresse, er stressa nok fra før av med konkurransenerver :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle som skal dit.

Et par ekstra fingre krysses for championat på lille-jenta, Ingrid!

Og selvsagt for dere, Ida & Bono :hmm:

Takk Liv! Her krysses det fingre til de blir blå, haha! Gikk jo ikke på hamar, så dette blir 2.forsøk! Gleder meg masse til å hilse på Ida og gode Bono gutten igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...