Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildeutfordreren

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet
LeenaM til å ta bilde av smykkene sine!

Visste ikke at jeg hadde så mange, dette var de jeg fant!

zxac2b.jpg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg setter igang en liten utfordringsBOMBE her! For å få litt kickstart i tråden utfordrer jeg flere på en gang :D Det trenger kanskje ikke å bli noe vane at vi gjør det sånn, men jeg gjør det nå for at tråden skal komme litt i gang. Høres det greit ut? Isåfall..here we go!

Jeg utfordrer:

LindaM til å ta nærbilde av øyet sitt!

Ingvild til å ta bilde av tennene til en hest!

HHC til å løpe i kjelleren å ta bilde av det fineste som er der :P

-Ingvild- til å ta bilde av sine favorittsko!

armagnac til å ta bilde av soverommet sitt!

LeenaM til å ta bilde av smykkene sine!

Monab88 til å ta bilde av en kjekkas :P

Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :P

Utfordrer Monab88 til å ta bilde av nattbordet sitt :P

Skrevet
Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :P

Utfordrer Monab88 til å ta bilde av nattbordet sitt :D

Juhu, endelig ble jeg utfordret! :P

Men jeg er ikke hjemme før sent på mandag, evnt. på tirsdag, så spør gjerne etter noe annet!

I mellomtiden utfordrer jeg deg til å bilde av utsikten fra soveromsvinduet ditt. :P

Edit; Så ikke Sara sin før nå. Er ingen kjekkaser her, men skal se hva jeg finner på Steinkjer på lørdag :P

Skrevet
Og jeg vil se et fotografi av det peneste bildet (type rammet opp og henger på veggen) MatheaN har i huset.

Lite bra bilde men, here it comes:

DSC_0003.jpg

Skrevet
Jeg orker ikke å se om du er utfordret tidligere i tråden (:P), men jeg utfordrer Victoria til å ta bilde av stuen sin! (det var vel slik at alle kunne utfordre?)

Sett denne, Victoria? :D

SoppenCamilla kan få ta bilde av inngangspartiet til huset/leiligheten (altså, utenfor).

Er det slik at man blir slettet fra lista etter man er utfordret eller?

Skrevet
Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :D

Har du ikke loft da? Hvis du ikke har det så er det greit med underetasjen :P

Juhu, endelig ble jeg utfordret! :P

Men jeg er ikke hjemme før sent på mandag, evnt. på tirsdag, så spør gjerne etter noe annet!

I mellomtiden utfordrer jeg deg til å bilde av utsikten fra soveromsvinduet ditt. :P

Edit; Så ikke Sara sin før nå. Er ingen kjekkaser her, men skal se hva jeg finner på Steinkjer på lørdag :P

Haha! :P Det kan du gjøre! Ellers er jo Albin en kjekkas også da :P

Oooog da utfordrer jeg SaraS tilbake; Ta bilde av pc'en du sitter på NUH! :P

Den er grei :P

pc.jpg

Da utfordrer jeg Soppen Camilla til å ta bilde av ynglingskoppen sin! ...faktisk :P

Skrevet

Kanskje jeg skulle bli med også? Ja, tror det.

Edit: Starter med å utfordre Emma til å ta bilde av dørhåndtaket på ytterdøra si.

Skrevet

Vel som sagt har vi 1etg og 2 etg. Loftet er jo ikke så mye annet enn noen gamle esker, hehe...

I "kjellern" er det rommet som brukes mest mitt soverom (bortskjemt drittunge med egen etasje med bad og soverom :P )

Det jeg er mest fornøyd med akkurat nå er veggpynten over senga mi. Fordi jeg syntes den er fin - og ikke minst fordi jeg fikk alle 3 bildene til den nette sum av 30kr! :D

veggenmin.jpg

Skrevet
Jeg utfordrer Argyros til å ta bilde av hagen sin!

Det skal jeg gjøre vettu (men i morgen, når det er lyst). Hvilken del da? Frukthagen? Har egentlig ikke "hage". :D

Skrevet
SoppenCamilla kan få ta bilde av inngangspartiet til huset/leiligheten (altså, utenfor).

OKEI! :P Men da velger jeg å spare denne i en uke eller to, for jeg skal jo flytte! :P

Da utfordrer jeg Soppen Camilla til å ta bilde av ynglingskoppen sin! ...faktisk :P

Denne derimot, kan jeg ta etterpå/i morgen, kommer ann på hva jeg husker. :D Kameraet er tomt for batteri.

Skrevet
Sett denne, Victoria? :D

Oi hadde ikke sett den, ****, da må jeg visst rydde :P

Bildet kommer i morgen, og jeg utfordrer deg LeenaM tilbake og ber om bilde av favoritt kjolen din,

og ellers utfordrer jeg Emma til å ta bilde av favoritt boken(evnt bok serien) din :P

Skrevet
Er det slik at man blir slettet fra lista etter man er utfordret eller?

Neida, man får fortsette å henge med her til man ikke vil mer, og da evnt gir beskjed om at man vil vekk fra lista :D

Skrevet
Neida, man får fortsette å henge med her til man ikke vil mer, og da evnt gir beskjed om at man vil vekk fra lista :P

Jeg utfordrer forretsen DEG og :D

Til å ta bilde av favoritt møbelet ditt :P

Skrevet
Jeg utfordrer forretsen DEG og :P

Til å ta bilde av favoritt møbelet ditt :P

å ai da! hmmm, okei... Skal fikse straks :P Men favoritt? hum.... ehh. Og sånn :D men ja ok :P

Skrevet
Oi hadde ikke sett den, ****, da må jeg visst rydde :D

Bildet kommer i morgen, og jeg utfordrer deg LeenaM tilbake og ber om bilde av favoritt kjolen din,

Nei da, du trenger ikke å rydde :P

Hehe, den blir vanskelig... Jeg som ikke har noen kjoler - ikke en eneste en :P Hvordan skal vi gjøre det da? :P

Neida, man får fortsette å henge med her til man ikke vil mer, og da evnt gir beskjed om at man vil vekk fra lista :P

Ok, takk for svar! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...