Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildeutfordreren

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet
LeenaM til å ta bilde av smykkene sine!

Visste ikke at jeg hadde så mange, dette var de jeg fant!

zxac2b.jpg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg setter igang en liten utfordringsBOMBE her! For å få litt kickstart i tråden utfordrer jeg flere på en gang :D Det trenger kanskje ikke å bli noe vane at vi gjør det sånn, men jeg gjør det nå for at tråden skal komme litt i gang. Høres det greit ut? Isåfall..here we go!

Jeg utfordrer:

LindaM til å ta nærbilde av øyet sitt!

Ingvild til å ta bilde av tennene til en hest!

HHC til å løpe i kjelleren å ta bilde av det fineste som er der :P

-Ingvild- til å ta bilde av sine favorittsko!

armagnac til å ta bilde av soverommet sitt!

LeenaM til å ta bilde av smykkene sine!

Monab88 til å ta bilde av en kjekkas :P

Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :P

Utfordrer Monab88 til å ta bilde av nattbordet sitt :P

Skrevet
Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :P

Utfordrer Monab88 til å ta bilde av nattbordet sitt :D

Juhu, endelig ble jeg utfordret! :P

Men jeg er ikke hjemme før sent på mandag, evnt. på tirsdag, så spør gjerne etter noe annet!

I mellomtiden utfordrer jeg deg til å bilde av utsikten fra soveromsvinduet ditt. :P

Edit; Så ikke Sara sin før nå. Er ingen kjekkaser her, men skal se hva jeg finner på Steinkjer på lørdag :P

Skrevet
Og jeg vil se et fotografi av det peneste bildet (type rammet opp og henger på veggen) MatheaN har i huset.

Lite bra bilde men, here it comes:

DSC_0003.jpg

Skrevet
Jeg orker ikke å se om du er utfordret tidligere i tråden (:P), men jeg utfordrer Victoria til å ta bilde av stuen sin! (det var vel slik at alle kunne utfordre?)

Sett denne, Victoria? :D

SoppenCamilla kan få ta bilde av inngangspartiet til huset/leiligheten (altså, utenfor).

Er det slik at man blir slettet fra lista etter man er utfordret eller?

Skrevet
Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :D

Har du ikke loft da? Hvis du ikke har det så er det greit med underetasjen :P

Juhu, endelig ble jeg utfordret! :P

Men jeg er ikke hjemme før sent på mandag, evnt. på tirsdag, så spør gjerne etter noe annet!

I mellomtiden utfordrer jeg deg til å bilde av utsikten fra soveromsvinduet ditt. :P

Edit; Så ikke Sara sin før nå. Er ingen kjekkaser her, men skal se hva jeg finner på Steinkjer på lørdag :P

Haha! :P Det kan du gjøre! Ellers er jo Albin en kjekkas også da :P

Oooog da utfordrer jeg SaraS tilbake; Ta bilde av pc'en du sitter på NUH! :P

Den er grei :P

pc.jpg

Da utfordrer jeg Soppen Camilla til å ta bilde av ynglingskoppen sin! ...faktisk :P

Skrevet

Kanskje jeg skulle bli med også? Ja, tror det.

Edit: Starter med å utfordre Emma til å ta bilde av dørhåndtaket på ytterdøra si.

Skrevet

Vel som sagt har vi 1etg og 2 etg. Loftet er jo ikke så mye annet enn noen gamle esker, hehe...

I "kjellern" er det rommet som brukes mest mitt soverom (bortskjemt drittunge med egen etasje med bad og soverom :P )

Det jeg er mest fornøyd med akkurat nå er veggpynten over senga mi. Fordi jeg syntes den er fin - og ikke minst fordi jeg fikk alle 3 bildene til den nette sum av 30kr! :D

veggenmin.jpg

Skrevet
Jeg utfordrer Argyros til å ta bilde av hagen sin!

Det skal jeg gjøre vettu (men i morgen, når det er lyst). Hvilken del da? Frukthagen? Har egentlig ikke "hage". :D

Skrevet
SoppenCamilla kan få ta bilde av inngangspartiet til huset/leiligheten (altså, utenfor).

OKEI! :P Men da velger jeg å spare denne i en uke eller to, for jeg skal jo flytte! :P

Da utfordrer jeg Soppen Camilla til å ta bilde av ynglingskoppen sin! ...faktisk :P

Denne derimot, kan jeg ta etterpå/i morgen, kommer ann på hva jeg husker. :D Kameraet er tomt for batteri.

Skrevet
Sett denne, Victoria? :D

Oi hadde ikke sett den, ****, da må jeg visst rydde :P

Bildet kommer i morgen, og jeg utfordrer deg LeenaM tilbake og ber om bilde av favoritt kjolen din,

og ellers utfordrer jeg Emma til å ta bilde av favoritt boken(evnt bok serien) din :P

Skrevet
Er det slik at man blir slettet fra lista etter man er utfordret eller?

Neida, man får fortsette å henge med her til man ikke vil mer, og da evnt gir beskjed om at man vil vekk fra lista :D

Skrevet
Neida, man får fortsette å henge med her til man ikke vil mer, og da evnt gir beskjed om at man vil vekk fra lista :P

Jeg utfordrer forretsen DEG og :D

Til å ta bilde av favoritt møbelet ditt :P

Skrevet
Jeg utfordrer forretsen DEG og :P

Til å ta bilde av favoritt møbelet ditt :P

å ai da! hmmm, okei... Skal fikse straks :P Men favoritt? hum.... ehh. Og sånn :D men ja ok :P

Skrevet
Oi hadde ikke sett den, ****, da må jeg visst rydde :D

Bildet kommer i morgen, og jeg utfordrer deg LeenaM tilbake og ber om bilde av favoritt kjolen din,

Nei da, du trenger ikke å rydde :P

Hehe, den blir vanskelig... Jeg som ikke har noen kjoler - ikke en eneste en :P Hvordan skal vi gjøre det da? :P

Neida, man får fortsette å henge med her til man ikke vil mer, og da evnt gir beskjed om at man vil vekk fra lista :P

Ok, takk for svar! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...