Gå til innhold
Hundesonen.no

Brukshoffets Prins Bertil! *Filmer av Bertils MH side 6*

Silje

Recommended Posts

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar
Joda, jeg har ikke avlivd mine sheltier selv om jeg har fått meg ny hund :blink::blink:

Raser har jeg ikke kommet på å oppdatere! Har kun hatt han i 10 dager :wub:

Og om noen har lyst å ta på seg jobben med å lage ny banner til meg så hadde jeg blitt evig takknemmelig :aww: For jeg har aldri laget ett banner i mitt liv! :D:whistle:

Ok, da så. Begynte å lure da du skrev i en annen tråd; Nei nå har jeg faktisk byttet rase, blodsviker som en annen oppdretter kalte meg!

Jeg trodde du hadde byttet ut sheltiene med en hovawart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har ikke avlivd mine sheltier selv om jeg har fått meg ny hund :blink::blink:

Raser har jeg ikke kommet på å oppdatere! Har kun hatt han i 10 dager :D

Og om noen har lyst å ta på seg jobben med å lage ny banner til meg så hadde jeg blitt evig takknemmelig :aww: For jeg har aldri laget ett banner i mitt liv! :):whistle:

Send bilder på Yvonne.Nilsen@gmail.com så kan jeg lage banner :wub: Har litt lite å gjøre om dagen så :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kjempe søt! :) Genialt bra navn også ;)

Hvordan går det? Går han fin sammen med Sheltiene ? :) Alltid lurt på hvordan det er å få ny valp i hus når du har andre voksne hunder :)

Det har gått ganske så problemfritt. Enya er sjefen og setter valpen på plass, selv om han er stor nok til lett å kunne lagt seg oppå henne :) Både han og hun har ett godt språk og Enya har alltid vært meget rettferdig med valper. :D

Det å få valp med voksne hunder i huset har både positive og negative sider. Det som er fint er at Bertil slipper å være alene hjemme og at han har en trygg og god hund å "lene seg til". Det som er litt dumt er at man hvertfall i starten må gå doble turer. I tillegg så skal ikke Enya måtte ta seg av oppdragelsen av valpen. Det er den vi som står for.

Jeg har funnet ut at jeg og Benedicte hilste på et kullsøsken av Bertil på ferdselsprøven :)

Supersøt :)

Ooooi! Hvor er bildene av den!?! :)

Vet du hvem av søstrene det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooi! Hvor er bildene av den!?! :)

Vet du hvem av søstrene det var?

Svar på det første: :) :) :):)

Svar på det andre er at jeg har glemt navnet, men oppdretteren hadde beholdt henne selv.

Hun gikk ferdselsprøven med Carmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom NKK utstillingen på Orre i dag, og da traff jeg på Silje og Bertil, og selvsagt var kameraet med, så da ble det masse bilder av fineste valpen.

Han er virkelig en trygg valp, og man blir sjarmert med en gang.

Her er bildene. :)

003_Bertil_lite.jpg

008_Bertil_lite.jpg

020_Bertil_lite.jpg

024_Bertil_lite.jpg

026_Bertil_lite.jpg

027_Bertil_lite.jpg

033_Bertil_lite.jpg

048_Bertil.jpg

049_Bertil_lite.jpg

Prøver å se litt skummel ut

052_Bertil_lite.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der kan få sove under dyna mi når som helst! :)

Han er en ett av de bedre hannkjønn å dele seng med ja :) Sånn utenom når han finner ut at nok er nok og nå må det herjas litt og småtygger på alt han kommer nær av kroppsdeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Opprett ny...