Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva syntes dere om dekkenbruk?


Renate A

Recommended Posts

Hvor har du kjøpt det dekkenet? de var kjempe fint.

Hvor mye kostet det?

Dekkenet er et Hurrta dekken, og prisen varierer fra 449.- -598.-

Det spørs på str og foring. De har et dekken som er litt tykkere foring på også. Hvem som selger, må du nesten høre rundt med. Jeg tror de er vanskelig å få fatt i nå, for hovedleverandøren på dem er gått konkurs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger kanskje dekken til Mona' date=' hun har jo ikke akkurat mest pels :D Usj. Blir nok deilig pris på et spesialsydd et, ja. Fristende å vente til hun er ferdig utvokst, men kan ikke la henne fryse ihjel gjennom vinteren heller :D[/quote']

Hva mener du? Du trenger ikke et spesialsydd dekken til Mona ??

Jeg selger da dekken opp til 90cm i rygglengde...ikke er de dyrere enn de andre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har dekken til min grand danois fordi hun fryser lett...men må ærlig innrømme at jeg kun bruker det hvis det er helt nødvendig...om hun ellers ikke får nok kommentarer på at hun likner på en hest får hun det ihvertfall da :D

:D (en hest..hihi) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* ta det helt med ro! :wink: Du trenger ikke et spesialsydd et...-finner du ikke et dekken i nærheten av deg, så er det ikke verre enn at butikken vår sender deg et i oppkrav eller no...(siste løsning) - ta deg en ringerunde da? Om de i butikkene sier at det blir vanskelig og dyrt, så tar de FEIL...

-jeg selger mine til 698.- kommer i sort og rødt om jeg ikke husker feil - det er et år siden jeg har hatt dem inne... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et dekken med reflekser på sidene til Merlin. Syns det er lurt å ha når vi er ute og tusler når det er mørkt ute, siden han er svart og liten.

Så lenge det er et nyttig bruk av dekken, så syns jeg det er bra. Men bare for å sette dekken på hunden uten noen funksjon syns jeg er mindre bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er litt små-jålete innimellom da, for det er så mye stilig og fint som vi sikkert kunne klart oss uten. Men:

- det fancye refleksdekkenet med poteavtrykk på er jo praktisk, vi blir sett i mørket

- det tøffe skotskrutete fleecedekkenet er deilig for en hund uten underull på en kald vinterdag

- den søte regnfrakken med hette gjør at jeg slipper å tørke hund i flere timer etterpå. dessuten liker ikke nemi regn, og jeg merker at hun er mer villig til å gå tur i regnvær når hun har det på.

Jeg kunne godt tenke meg babyblå duffelcoat med pelskant på også jeg... :oops:

HS jåla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Jeg og bruker dekken..:lol:

Til Milo ja, han kan fryse han også. Når han bruker dekken så ser det ut som om han smiler. Man ser det på han at man liker det.

Dekkenet er bortevekk nå da..=(

Har hytte på åremål, så jeg hang det igjen i påska.Fikk ikke bruk for det i somemr tenkte jeg. Og når vi kom oppover etter sommern nå så var det borte....=( De som vi leier hytta av har tatt det til sin hund..=(

MenMen..skal kjøpe samme dekken som før..Det er kjempe billig. Til kun 200 kroner. Det er blått, med svart fÔr inni. Kjempe fint..:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make til Odin, jooo! hehe - bare at vi har det i grønt/sort. :lol:

det var stilig det dekkenet. :wink:

jeg lurte på om vi skulle ha hatt noe slikt til småen for hun har så lite pels nå(japansk nakenhund :oops: vi har funnet opp en ny rase :lol: ).

men så skal jo Tinka (kanskje ha valper snart, ja hun har blitt en smule breiere over ryggen hvis det ikke er bare meg som innbiller meg det da) så da mister hun jo all den gode pelsen hun nettopp har fått(hvis det blir valper da), og da blir jo det nesten en hel vinter uten pels på henne(det tar minst 2mndr å få dem opp i pelskondisjon etter at de har hatt valper) så har vurdert dekken ja, men hvilke priser må jeg regne med på de hundene?

Calina du har no sett hvor stor/små de er, hvor mye tror du det koster for et dekken til Småen? (det vokser ikke pengetre i hagen vår nei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var stilig det dekkenet. :wink:

Calina du har no sett hvor stor/små de er, hvor mye tror du det koster for et dekken til Småen? (det vokser ikke pengetre i hagen vår nei)

Jeg renger med du finner et som passer - de kommer i str 28 og opp til 65. Men siden de er vanskelig å få fatt i, så har vi kun noen str igjen. Men de vi har inne er det 30% avslag i prisen på!

*hint* :wink:

Mål hunden fra halsbånd til halerot, så skal jeg se hva jeg har.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg renger med du finner et som passer - de kommer i str 28 og opp til 65. Men siden de er vanskelig å få fatt i, så har vi kun noen str igjen. Men de vi har inne er det 30% avslag i prisen på!

*hint* :wink:

Mål hunden fra halsbånd til halerot, så skal jeg se hva jeg har.

:)

skal sjekke senere i dag, har nettopp stått opp og nå vil dyrene ut så da blir det litt vannskelig å måle(de har litt makk i ræven når de vet at de skal få komme ut :) ) men skal sjekke senere så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...