Gå til innhold
Hundesonen.no

Flink tatovør i Karmøy/Haugesund-området...?


Gry83

Recommended Posts

Har hørt mye bra om Dagfinn på Karma Tattoo. Han hadde bilder av noen av tatoveringene han har laget på hjemmesiden, men den er sporløst forsvunnet nå... Hvis du er i Haugesund en dag kan du jo stikke innom og spørre om du kan få se noe han har laget. :icon_confused: Tror i alle fall jeg ville sett der først hvis jeg skulle hatt tatovering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger har et bra studio, samme med bergen. Men hvem som er bra nok for deg avhenger av hva du ska ha tatovert. Og jeg vil anbefale deg å reise litt om det er kvalitet du er ute etter. Jeg har dessverre sett en del dårlige tatoveringer fordi folk har vært hos nærmeste sjappe og ikke undersøkt godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tatovering er under planlegging, og jeg lurer på om noen har en flink tatovør å anbefale i området rundt Karmøy/Haugesund? :icon_confused:

Ville tatt turen til Bergens Lets Buzz, har selv 3 tattiser derifra og er kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om Dagfinn på Karma Tattoo. Han hadde bilder av noen av tatoveringene han har laget på hjemmesiden, men den er sporløst forsvunnet nå... Hvis du er i Haugesund en dag kan du jo stikke innom og spørre om du kan få se noe han har laget. :) Tror i alle fall jeg ville sett der først hvis jeg skulle hatt tatovering.

Da skal jeg definitivt sjekke ut Karma Tattoo, takk for tips. :icon_confused: Får ta meg en runde å se på di forskjellige sjappene, er vel hvertfall 2-3 i Haugesund?

Stavanger har et bra studio, samme med bergen. Men hvem som er bra nok for deg avhenger av hva du ska ha tatovert. Og jeg vil anbefale deg å reise litt om det er kvalitet du er ute etter. Jeg har dessverre sett en del dårlige tatoveringer fordi folk har vært hos nærmeste sjappe og ikke undersøkt godt nok.

Jeg skal bare ha tatovert en enkel skrift, så det er ikke så veldig avansert. Eneste jeg krever er at tatovøren er stødig på hånden sånn at skriften ser ordentlig ut. Ingen skeive streker å sånn. :) Selv om det er en enkel tatovering så er jeg hiiiimla pirkete ~ skal jo tross alt ha den resten av livet!

Ville tatt turen til Bergens Lets Buzz, har selv 3 tattiser derifra og er kjempe fornøyd!

Takk for tips! Finner jeg ikke "den rette" tatovøren i nærheten, så får jeg heller ta turen til Bergen.

Frekkt spørsmål: kan jeg få se en (eller flere) av tatoveringen(e) dine? Kanskje du har bilde i tatoverings-tråden her inne? :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hørt så mye bra om di i hgs,di er flinke på "krysseduller",men ikke andre ting,jeg har vore å snakket med dem,og di anbefalte meg heller og gå til Bergen viss jeg ville ha en litt mer avansert tatto,men blir litt langt og kjøre,med tanke på at stv er nermere,og der har di flere ganske så gode tatovører! husker ikke helt navne på den sjappa jeg ble tipset om,men når jeg skal ha,er det stv jeg reiser til! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hørt så mye bra om di i hgs,di er flinke på "krysseduller",men ikke andre ting,jeg har vore å snakket med dem,og di anbefalte meg heller og gå til Bergen viss jeg ville ha en litt mer avansert tatto,men blir litt langt og kjøre,med tanke på at stv er nermere,og der har di flere ganske så gode tatovører! husker ikke helt navne på den sjappa jeg ble tipset om,men når jeg skal ha,er det stv jeg reiser til! :getlost:

Jeg skal ikke ha noe veldig avansert, jeg skal bare ha en helt enkel skrift :blink: Tror enhver tatovør skal (burde hvertfall!) klare det, så... Så lenge hun/han er stødig på hånden. :) Jeg skal ta en tur til Haugesund en dag å snakke med dem hvertfall, så får vi se :lol: Var det på Karma Tattoo du var å spurte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha noe veldig avansert, jeg skal bare ha en helt enkel skrift :) Tror enhver tatovør skal (burde hvertfall!) klare det, så... Så lenge hun/han er stødig på hånden. :blink: Jeg skal ta en tur til Haugesund en dag å snakke med dem hvertfall, så får vi se :) Var det på Karma Tattoo du var å spurte?

ja,de klarer di helt sikkert da :)

ja,var på karma! kjekke folk,grett når di vet sine egne begrensninger syntest nå jeg da(di var greie med og informere meg om at jeg heller burde oppsøke noen andre til min tatto pga at di ikke var så gode på den typen jeg vil ha) :aww: men tror di sikkert ikke har problemer med en enkel tatto :aww:

håper du blir fornøyd da :D

hils gert viss han er på karma da (p.s. han er hunde-mann! har eng.bulldog :) hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...