Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Japansk Spisshundklubb sin utstilling i Sandnes


Scarlet

Recommended Posts

vi kommer ikke enda vi har japanere, gidder ikke å stille mot den gjengen der nede for vi vinner ikke noe alikavell når alle de oppdretterenen i stavanger/bryne kommer så da gidder vi ikke(har jo bare 1 hund å stille)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje: Når en betaler for en utstilling (Med nettbank) må man da skrive reg.nr til hunden?

Hvis ikke, blir den da ikke registrert i utstillingen?

man skal det ja... men hvis du ikke har gjort det, så er det nok det som er grunnen til at du ikke har fått PM, de finner jo ikke ut hvem det er som har betalt og for hvem :D

Men så lenge du har meldt han på er det ingen fare! Det er jo faktisk folk som glemer å betale (jadda, jeg har gjort det jeg også Gunn :P) og de betaler bare i sekretariatet på utstillingsdagen! (men det koster som regel dobbel påmeldingsgebyr...)

Men du har jo betalt, så da tar du bare med kviteringen og viser den, så er alt OK! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal det ja... men hvis du ikke har gjort det, så er det nok det som er grunnen til at du ikke har fått PM, de finner jo ikke ut hvem det er som har betalt og for hvem :D

Men så lenge du har meldt han på er det ingen fare! Det er jo faktisk folk som glemer å betale (jadda, jeg har gjort det jeg også Gunn :D) og de betaler bare i sekretariatet på utstillingsdagen! (men det koster som regel dobbel påmeldingsgebyr...)

Men du har jo betalt, så da tar du bare med kviteringen og viser den, så er alt OK! :P

Ja, det eg trodde.

Eg sa det t far, skriv ner reg.nr t Diego. Men neida, han glømte det.

Men forrige gang så va han jo ikje på listå eingang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enya ble

1JK 1JKK HP 3VK

Bra kritikker, han mente hadde det ikke vært for litt lite pels og litt ustø ører, så hadde jeg hvertfall blitt nr 2 :D

Var forresten en UTROLIG hyggelig og dyktig dommer!!

Når han spurte hvor gammel hun var så sa jeg at hun ble ett år i går, og da sang han bursdagssang til henne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enya ble

1JK 1JKK HP 3VK

Bra kritikker, han mente hadde det ikke vært for litt lite pels og litt ustø ører, så hadde jeg hvertfall blitt nr 2 :)

Var forresten en UTROLIG hyggelig og dyktig dommer!!

Når han spurte hvor gammel hun var så sa jeg at hun ble ett år i går, og da sang han bursdagssang til henne! :lol:

Gratulere :mrgreen: Virker til å være en hyggelig dommer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken til Leah:)

Pretty bitch exceptional on the move, nice action on rear and side gait narrow in the front and "forstern", Pleasing in head will fill as it developes Good expression ear nice nice coat good tail set and length

Til å være en knapt 8 måneder gammel tispe, er jeg veldig fornøyd med en slik kritikk fra engelsk dommer :lol:

Lofte å legge ut et bilde som ble tatt av meg før jeg gikk inn i ringen med Leah :lol:

Scarletfr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må legg ut Enya sin og da :lol:

1JK 1JKK HP 3VK

Lovely outline to the bitch, lacking some coat. Nice flow through neck shoulder, top line and croup. Good quarts. stands well. head and expr. well balanced. Ears not setteled, moves well thru (?) action in front and rear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...