Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival

Tonje

Recommended Posts

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Jammen så bra :P Denne "stakkars" østlendingen skal nemlig campe midt i trøinder-myndan gjengen og med tanke på hvor gærne de kan være :lol: er det vel greit og stikke av og ha et kurs å skylde på :P:P

Hr.Langbein er med han :) Håper vi sees i løpet av helgen da...

Søndag ring 7 1 stk kl 10.00 :(

He,he denne leste jeg altså.... så det går altså ikke an å snike seg unna nei.

Krestina rattata..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg dette er? 29 og 30?

Kunne tenke meg og stille opp som "snikfotograf" og for hilse på noen Whippser :rolleyes2:

Da må du gjerne komme å snikfotografere oss altså :rolleyes2: Husker ikke ringen i farta men jeg skal hvertfall møte klokka 11 med whippsegutten min på Lørdag :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer visst jeg å :rolleyes2: Men skal bare kose meg og ta bilder og møte kjent folk da, skal prøve å knipse litt soenn hunder :rolleyes2:

Wee, lenge siden sist :) Kom og hils på! 1 stk. aussie som skal inn rett etter 9 begge dager og så klart har vi en liten haug shelties rett etterpå :D Vi vil gjerne bli knipset bilder av :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, lenge siden sist :) Kom og hils på! 1 stk. aussie som skal inn rett etter 9 begge dager og så klart har vi en liten haug shelties rett etterpå :D Vi vil gjerne bli knipset bilder av :rolleyes2:

Jippie :rolleyes2: Jeg vil kosemose Aussie :rolleyes2: hvilken ring er det i folrhold til terv valpene du skal vere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gjerne komme å snikfotografere oss altså ;) Husker ikke ringen i farta men jeg skal hvertfall møte klokka 11 med whippsegutten min på Lørdag :P

Joda det skal jeg gjøre om vi kommer. :P Kjører isåfall opp i kveld så vi får se hvor ivrig moren min er på å kjøre opp etter jobb. Tror ikke hun en gang har spurt venninda si om hun kunne tenkt seg besøk i helga. :) Begynder å tvile litt på om de blir noe av... Jeg tvilholder på håpet så godt jeg kan :P

Edit: Ser dårlig ut ja...

Edit: hadde man bare vært 18 og hatt lappen. Ser ut som det ikke blir noen Trondheims tur på meg i helga :rolleyes2:

Edit: da blir det tur alikevell! :P :P Blir nok litt slitsomt å stå opp mitt på natta for å kjøre opp, men hva gjør ikke vi(les: jeg) for å få hilse på disse whippsene da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst å skrive det :) er kun påmeldt lørdag selv, søndag er det sheltiespesial et annet sted, derfor har jeg bare oversikt over lørdagen :rolleyes2: Så det er lørdag ;)

Søndag ring 7 1 stk kl 10.00 :P

Er de i ringen både lørdag og søndag?

Er det noen som gidder å sjekke antall amerikansk cocker spaniel? voksen+valp:)

Har ikke lista med hente at det var 15 cocker valper. (snakket med ei som skulle stille cockervalp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Noen med PM som kunne være så snille og sjekke når og hvor dobermann og pinscher skal i ringen? :rolleyes2:

Pincher skal i ring 8 kl 12 og Dobber i ring 10 kl 9 på Lørdagen (søndagen har jeg ikke PM for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å dra fram denne tråden litt. Vi gleder oss! Det blir rart å bo i campingvogn tre mil hjemmefra, men det er jo greit å kunne svippe hjemom en tur hvis man har glemt noe. :rolleyes2:

Vi skal stille for Jean Jaques Dupas og Martin Croeser. Etter to blå denne sesongen vet jeg ikke helt om jeg gruer eller gleder meg mest til akkurat det å stille Symra, men gleder meg veldig til å være der.

Vi skal i samme ring på søndag :)

Stiller begge dagene, men har ikke så høye forhåpninger. Melder egentlig mest på for gøy, og tenker ikke så mye på at pelsen ikke er ferdignappa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de i ringen både lørdag og søndag?

Har ikke lista med hente at det var 15 cocker valper. (snakket med ei som skulle stille cockervalp)

Det må være voksne for 15 cockervalper tror jeg neppe det er påmeldt!

(og var det forresten amerikansk cocker hun skulle stille?)

men takk allikevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...