Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder


Guest Gråtass

Recommended Posts

Guest Gråtass

Her er våre vakre små..

To års hingsten Stumne Fresken e Alm Viktor u Slogum Siva

Lekker sak?

Her er 5års merra Stumne Yr e Slogum Nils u Slogum Siva. Hun er personligheten i familien.

Her er hun sammen med lillebroren sin Jubel.

Stumne Jubel årets føll e Åsajerven u Slogum Siva

En uredd fyr som er skikkelig snill og kosete (Han er til salgs for de som lar seg friste..)

Edit: Hadde desverre ikke noe skikkelig bilde av mamma Siva, det får komme senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Den hingste saken var vakker! :ahappy:

Ser jo nesten ut som en Frieser jo, med litt mer hår her og der så hadde jeg tatt feil (men så er jeg ikke så rase sterk når det gjelder hest ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakre! :ahappy:

Stumne Fresken var utrolig fin i kroppen og veldig lekker ja! *sikle litt på han*

Personligheten var også veldig fin.. har hørt at det er noe spesielt med huskbrune hopper!

Jubel var også et spesielt vakkert føll!

Heldig du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Takk for all skryt av de søte små, det er jo seff en grunn til at man legger ut bilder, for at alle skal si "Ååååååå såååå fin". Man trenger det av og til.

Joda Fresken er en ekte kaldblodshest, men han er edel og har "wow-faktoren", er en grunn til at han skal få lov til å være hingst litt lenger. Yr er mer vakker inni enn utenpå, men hun er en meget spesiell hest med en veldig stor personlighet. Hun har absolutt ingen Wow-faktor, men når man møter henne, så er det vanskelig å ikke bli betatt allikevel.

Jubel eller jubalongen/jubelungen som han også kalles er en skikkelig kosegutt, som er utrolig trygg og nysgjerrig. Han har jo årets Norgesmester og Nordisk mesteren som far, så her bør potensialet bli skyhøyt.

De er alle kaldblodstravere, hvis noen lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si annet enn Wooooow, for en vakker hingst! Skikkelig nydelig :):) Trodde først det var en Frieser jeg også.. Må si at jeg falt litt for Jubel og Fresken også, skikkelig flotte. Fresken ser jo ut som en utrolig koselig hest, minner meg om hesten i Emil i Lønneberget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flotte hester! :whistle: Det er noe eget ved disse kaldblodsene. Så stødig og godslig :lol: Er du kusk selv, Gråtass? Har liksom fått det for meg at disse hestene blir brukt i løp...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Så utrolig flotte hester! :whistle: Det er noe eget ved disse kaldblodsene. Så stødig og godslig :P Er du kusk selv, Gråtass? Har liksom fått det for meg at disse hestene blir brukt i løp...?

Hehehe.. Kommer an på hva man definerer som kusk det. Jeg kjører selv i trening og lokalkjøring, har ikke lisens for å kjøre toto-løp (pengeløp). Yr har gått noen lokalløp, men er enda ustartet i offisiell sammenheng. Hadde håpet at hun skulle komme til start i år, men pga skade i høvene, så blir det nok ikke før til neste år. Fresken skal starte mønstringsløp og prøveløp i høst, august/september. Satser på at han blir den fremtidige pensjonen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Wow, Fresken var jo bare lekker! Virkelig et blikkfang :whistle: Fine de andre også, jeg savner å drive med hest altså...

Gosj han var vakker Gråtass! De andre å, men han har wow faktoren!

Takk for det begge to. Ja det er noe spesielt med svarte hingster i løpskondisjon, de er bare lekre.. Noen har en ekstra utstråling, det syns jeg Fresken absolutt har, men nå er vel ikke jeg helt objektiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...