Gå til innhold
Hundesonen.no

Trener dere i kulda?


charlotte

Recommended Posts

Trener jeg, så trener jeg enten ute eller inne i stua seint på kvelden - og jeg går jo ikke flere måneder i strekk uten å trene heller, så ja - jeg trener ute når det er kaldt. Men det er sinnsykt kaldt på fingrene, så jeg er veldig flink til å ta pauser når vi trener ute og det er kaldt. For Tinka sin del. Eller kanskje mest for å varme fingrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, greit for de som får barfrost og puddersnø, som hjemme. Litt værre å få hunden til å konstentrere seg i regn og vestlands storm styrke på vinden.. men vi trener jo såklart!! Er det kaldt så trener vi på "varme" ting, med drakamp som belønning. Apport med treapport f.eks eller leke søk er supert i snøen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren trener jeg ute som regel, eller inne i låven/garasjen(stor plass) trener noen ganger litt inne og, fot, dekk, sitt..osv

hundeklubben har bare Agilityen inne, alt annet er ute. Så vis jeg trener med klubben så må jeg trene ute. Har også et jorde jeg kan bruke, for det pleier vi å måte om vinteren.. :D så trening det blir det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener uansett vær. Med klubben trener vi inne i ett drivhus vi leier om vintern. Men jeg trener ute og inne for meg selv hele året. Liker faktisk best å trene på vintern, da er Elwira ikke varm og da konsentrerer hun seg mye bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...